QUAL È ALZHEIMER, PERCHÉ ALZHEIMER, COME PROTEZZARE ALZHEIMER

QUAL È ALZHEIMER?
Hè causatu da qualchì cambiamenti in u cervellu. È hè statu prima descritta da Alois Alzheimer in 1907. Hè causatu da u colapse di duie proteine ​​nocive. Hè u tippu più cumuni di demenza.
In generale, a causa di l'età di 60 è più vechju hè scunnisciuta. Provoca a disrupzione di una struttura di u cervellu sana è perturba a funzione di ogni ghjornu di strutture mentali è suciali. In media, 65 si trova in una di ogni persona 15 sopra l'età. 80 - Quandu 85 hè più di l'età, questa tarifa aumenta in una di ogni dui persone. In u mondu più di un milione di persone fermanu 20.
Ben chì a causa esatta ùn hè micca cunnisciuta, si trova quandu i celluli di u cervelulu spariscenu prima di u tempu normale è si riduce è perdenu a so attività. In e tappe più tardi di a malatia, l'incapacità di l'individuu per sprimesi o stessu pò purtassi à situazioni cume periculi di percepzione, perdita di capacità di ragiunamentu è cambiamentu di personalità. In u futuru, u paziente pò diventà dipendente di u lettu ancu s'ellu ùn hè micca incapace di cura. Addiventanu incapaci di scuntrà i so bisogni di ogni ghjornu.
RISCU ALZHEIMER
Quandu l'età di 60 hè finita, l'incidenza di a malatia hè in media 10%. Quandu 80 hè righjuntu, sta rata aumenta à 50%. E persone cun una disfunzione cognitiva leve sò più probabili di sviluppà a malatia. U risicu di malattia radduppia in cinque anni.
SINTOMI ALZHEIMER
A manifestazione è a manifestazione di sintomi pò cambià per e caratteristiche genetiche, u modu di vita, l'accumulazione culturale è vitale. Cambiamenti di a persunale, cumportamentu sospetticu o stranu, difficultà in u travagliu di ogni ghjornu, cunfusione, perdita di memoria severa, cum'è sintomi. Ci sò ancu difficultà per pianificà è risolve i prublemi, difficultà per fà u travagliu fattu prima da l'individuu, difficultà per a decisione, difficultà per parlà è scrive, è alluntanamentu da l'ambiente sociale. Crea un cambiamentu di carattere è provoca disruptions in psiculugia. Pò sintomi cum'è evitazione di a responsabilità è incapacità di praticà. Disturbi di u sonnu è nutrizionale, diminuzione di a vuluntà di piglià un bagnu, è l'introversione si trova ancu in certi sintomi.
TRATTAMENTU ALZHEIMER
Ancu ùn ci hè micca un trattamentu definitivu per a malatia, diverse droghe sò aduprate per rallentà a progressione di a malatia. In questu prucessu, u diagnosticu precoce hè impurtante è a terapia farmaceutica ùn deve esse lasciata micca trattata. Un ambiente appropritatu deve esse stabilitu per prevene u progressione di a malatia.
PROTEZIONE ALZHEIMER
Ancu se ùn ci hè micca un tali disconfort in a famiglia, una bona educazione è u statutu socio-ecunomicu, fà sport è camminà regularmente riducenu stu risicu, u cunsumu di cibo deve esse evitatu. U cuntrollu di u cunsumu di cioccolatu scuru è a gestione di l'estressi sò trà i fatturi chì reducenu stu risicu. Hè ancu impurtante di cuntrullà u sobrepesu è micca di dorme cù a luce di notte. Hè ancu impurtante di riduce u cunsumu d'alcohol è di sigaretta è à cuntrullà i disordini metabolichi. Un altu rapportu B12 riduce u risicu di Alzheimer, ma una dieta vegetariana eccessiva aumenta u risicu di Alzheimer. Cibo riccu in Omega-3 riduce stu risicu. L'equilibriu di l'acidu folicu hè ancu impurtante per a prutezzione di alzheimer. Drogas chì facenu l'acetilcolina inefficace aumentanu ancu stu risicu. L'aluminiu deve esse evitatu. Esempi include deodoranti antiperspiranti, utensili di cucina antiaderenti. Ci vole à piglià cura per piglià a vitamina D. Evite l'usu di edulcoranti artificiali.





Pudete ancu piace questi
cumentu