Aristòtili

Aristotele, unu di i filòsufi grechi antichi, hè cunnisciutu cum'è Aristotele. aC Hà campatu trà l'anni 384 è 322 è hà scrittu opere in parechji campi cum'è a fisica, a filosofia, l'astronumia, a zoologia, a logica, a pulitica è a biologia.



 Quale hè Aristotele?

Aristotele, BC Hè statu unu di i filòsufi grechi chì vivianu trà 384 è 322. Era studiente di Platone, unu di i famosi filòsufi grechi. Aristòtile, chì travaglia in parechji campi, hà cuntribuitu assai à u sviluppu di queste scienze in campi cum'è a fisica è a matematica. U famosu filosofu hà ancu scrittu parechje opere in i campi di l'astronumia, a filosofia, a pulitica, a zoologia è a logica. Hè cunsideratu u più grande pensatore in a storia greca dopu à Platonu.



Aristotele hà l'ideale 5. Chisti sunnu:
-Sottu Sovranità
-Adalet
- Ghjustizia Custituziunale
- L'eccellenza umana in u guvernu civile
- Ugualità è libertà trà i citadini.

A vita di Aristotele

 Aristòtele a.C. Hè natu in Stageira in u 384. Hè pensatu chì Aristòtili, chì u babbu era un duttore, hà amparatu a so prima cunniscenza di scienza è medicina da u so babbu. Entra in l'accademia di Platone, u più famosu pensatore grecu, in Atena è divintò studiente di Platone. Aristòtili hè cunsideratu u più famosu pensatore grecu dopu à Platone.


Pudete esse interessatu in: Hè pussibule guadagnà soldi in linea? Per leghje fatti scioccanti nantu à guadagnà app di soldi fighjendu l'annunzii Cliccate QUI
Vi dumandate quantu soldi pudete guadagnà per mese solu per ghjucà cù un telefuninu è una cunnessione Internet? Per amparà i ghjochi di fà soldi Cliccate QUI
Vulete amparà modi interessanti è reali di guadagnà soldi in casa? Cumu guadagnà soldi travagliendu da casa? Per amparà Cliccate QUI

Per via di a passione d'Aristoteli per a lettura, Platone si soprannomò u Lettore. Dopu à a morte di Platone, Speusippu, un parente di Platone, divintò u capu di l'Accademia, è di fronte à sta situazione, Aristòtele lasciò Atena. Anni dopu, turnò in Atena è fundò una scola chjamata Lykeion.
Mentre l'accademia di Platonu tratta soprattuttu di a metafisica è a pulitica, u Lykeion fundatu da Aristotele hà datu una grande impurtanza à a logica è a scienza. Durante stu periodu, Aristotele era u maestru di Lisandru Magnu.




Dopu chì Aristotele abbandunò Atene, andò in Assos è servì cum'è cunsiglieru puliticu. Dopu à un invitu, Aristotele andò in Mytilene è hè statu invitatu à Pella per furmà Alessandru Magnu in 343. Aristotele, chì stava in Pella in 8 anno è insegnò à Alessandru Magnu, vultò in Atene dopu chì Alessandru Magnu ascendì à u tronu in 335 è fundò a scola Lykeion. Dopu a morte di Alessandru Magnu in 323, una struttura anti-macedone emergì in Atene, è una causa era statu presentata à Arisyo per disprezzu di religione. Aristòtile, chì ùn vulia micca vive cun Socrate, abbandunò Atena una volta più è si stabilì cù a so mamma. Un annu dopu à Cristu. 322 morre à l'età di 63.


Aristotele, chì sustene chì tutte e nostre cunniscenze emergenu cù sensi è esperienze, hè cunnisciutu da un sperimentatore cun questi aspetti. In tutta a so vita Aristotele hà studiatu, scrittu è cuntribuitu à u sviluppu di scienza, botanica, biologia, arte, politica, astronomia, matematica, ecunumia, filosofia, lingua, leggi, psicologia, storia, metafisica, zoologia.
I travagli chì anu survigliatu finu à oghje sò i seguenti;
- De Animia
-Historia Animalium
-U Partibus Animalium
-De Generatione Animalium

Testi di Aristotele

Aristòtile hà fattu ricerche in parechji campi è hà cuntribuitu à u sviluppu di e discipline scientifiche. Aristotele hè una guida per parechje persone cun e so parolle oltre a so ricerche.
- Un omu sàviu ùn dice micca tuttu ciò chì pensa, ma dice tuttu ciò chì pensa.
- Ci hè un destinu terribblemente chì aspetta l'intellettuali chì ùn anu micca interessatu à a pulitica. Per esse guidatu da Cahiller.
Amare hè soffre, micca amà moriri.
- Tutta a vita mundana hè una malatia, un tipu di furmazione di emozioni. U megliu hè di ùn esse mai natu. Sì unu hè natu cum'è un disastru, deve pruvà à mori u più prestu pussibule.
Fighjate à tutte e guarnate, tutti volenu ammuccià.
-A scienza hè una furtuna in i tempi boni, un bonu refuggiu in i tempi cattivi è una bona guida.
- Dumandate l'urina, ma esse prigiuneru di cuscenza.


L'eroe ùn sparisce a morte intornu à ellu, ma sfida a morte.
- Ùn ci hè micca inguernu cù una nuvola, nè estiu cun fiore.
Ciò chì caratterizeghja a demucrazia hè u pudere di i poveri.
A peor forma di inuguaglianza hè di pruvà à fà e cose uguali.
- A filusufìa sorge da a curiosità di a vita.
I periculi cumuni cumminanu ancu i nemici di l'altri.
-L'unicu statu stabile hè u statu induve tutte e persone ugualmente davanti à a lege.


-A salute in tuttu hè di usà piuttostu chè d'avè. Ciò chì crea a ricchezza hè u muvimentu di e merchenzie.
- A più bella di a parolla hè a parolla chì dice a verità è i benefici di l'ascultanti.
- L'amicizia hè pussibile solu trà uguali.
- Qualcunu pò esse arraggiatu. Tuttavia, hè difficiule per fà si arraggiatu cù a persona ghjusta, à u nivellu ghjustu, à u mumentu bonu, cù u scopu ghjustiu.



Pudete ancu piace questi
cumentu