Combinazione Famiglia (A1) Sinavi General Information

> Forums > Ardu esame A1 Tedesco, A2, B1, TOEFL Tedesco, KPSS è altri esami inglese Related > Combinazione Famiglia (A1) Sinavi General Information

BENVENU À I FORUMI ALMANCAX. TUTTE L'INFORMAZIONI CHE CERCATE DI GERMANIA È DI A LINGUA TEDESCA IN I NOSTRI FORUMS.
    fuk_xnumx
    Participante

                              L'emigrazione in Europa dapoi quasi 50 anni i requisiti di riunione di famiglia applicati per u maritu è ​​i zitelli in Turchia in l'ultimi anni era generalmente difficiule. Tuttavia, a raccomandazione di a Corte di Ghjustizia à i Paesi Bassi dui mesi fà chì i Turchi devenu esse esentati da a prova d'armunizazione era un raghju di speranza.

    Mentre a riunificazione FAMILIARIA hè resa difficiule per i cittadini turchi in guasi tutti i paesi di l'Unione Europea, i Paesi Bassi anu alzatu u requisitu di l'esame d'integrazione per i Turchi quandu cuncede u visa di riunificazione familiare, in linea cù a raccomandazione di a Corte Europea di Giustizia.

    Cum'è cunnisciutu, u 16 d'Agostu 2011, a Corte Suprema Amministrativa di Utrecht hà decisu chì i cittadini turchi ùn ponu micca applicà l'esame di integrazione à l'estranger in u quadru di i so diritti derivanti da l'Accordu d'Associazione. In cunfurmità cù sta decisione, u Ministeru di l'Affari Interni Olandese hà notificatu u sottucumitatu parlamentariu chì hà abulitu l'applicazione di esame di conformità messa in vigore u 15 di marzu di u 2006.

    Si adatta in Germania
    Mentre hè una questione di curiosità cume a decisione di a Corte di Giustizia è a conseguente inversione di u test d'integrazione olandese rifletteranu nantu à altri paesi europei chì complicanu e condizioni per a riunificazione familiare, i rappresentanti di a sucietà civile è i pulitici in Germania argumentanu chì stu paese duverebbe ancu annullà l'esame di Germania u più prestu pussibule. Kenan Kolat, presidente di a cumunità turca tedesca, hà dettu: «Felicitemu l'Olanda per avè agitu in cunfurmità cù a lege europea. Spergu chì a Germania tornerà da u so sbagliu u più prestu pussibule. Perchè l'esame di lingua o di conformità, cuntrariu à l'Accordu d'Associu firmatu cù a Turchia.

    "Sta decisione pigliata da l'Olanda hè un messagiu assai chjaru per a Germania". Olanda, eliminendu cusì a riunione di famiglia facilita l'esame di integrazione, cittadini turchi chì campanu in altri paesi di l'UE in Turchia è si maritanu cù qualcunu, duvete superà parechji prublemi. In cima di questu hè l'obligazione di a lingua. Spessu, parlà a lingua ùn basta micca, allora i documenti richiesti per e procedure di visa devenu esse preparati cumpletamente.

    A SITUAZIONE IN AUROPA
    Avemu esaminatu pratiche di riunificazione di famiglia in altri paesi di l'UE. Dopu una ricerca intensiva, puderete leggere tutte e fasi è documenti necessarii per a riunificazione di a famiglia in a nostra serie. Vulemu principià a nostra serie cù a Germania.

    Cù l'emendamentu fattu in a Legge di residenza in 2007 durante u guvernu di grande coalizione trà a CDU è u SPD in Germania, l'esame di lingua tedesca era necessariu per l'immigranti chì venenu in u paese cù riunificazione di famiglia. À quellu tempu, mentre l'urganizazione ghjuridica era fatta in questa direzzione in tutta l'Europa, cinque paesi di l'UE prima chì a Germania impunissi un esigenza di esaminazione per l'immigranti prima ch'elli venissinu in u paese. Prima di dumandà per un visa di riunificazione familiare, quelli chì volenu vene in Germania cù i so coniugi devenu dimustrà di avè una cunniscenza di basa di u tedescu, vale à dì u livellu A-1. Dopu avè passatu l'esame di lingua, ci hè l'uccasione di dumandà una visa. Quelli chì ùn ponu micca amparà u tedescu per via di una malattia fisica, mentale o mentale o di una disabilità sò esentati da u requisitu tedescu.

    PREPARAZIONE DI ESAME
    L'esame A-1 ùn hè micca necessariu per assiste à un cursu. Si pò ancu imparà u tedesca à propiu. A sola exigenza hè di vince l'esame di lingua. S'è vo ùn avete micca una cunniscenza simplici di u tedesca, avete a imparà u tedesco. Per quelli chì vogliono imparà u Germanu per liberu, per esempiu, Deutsche Welle Radio http://www.dw-world.de offre corsi di tedesco gratuiti in.

    Pudete ancu prufittà di Radio D per u corsu di lingua audio, sviluppatu da Deutsche Welle assemi à l'Istitutu Goethe. U corsu di lingua in ligna furnisce ancu infurmazioni nantu à a vita in Germania cù più di mille esercizi interattivi in ​​30 lezioni. Per amparà u tedescu in viaghju, Deutsche Welle offre una guida di lingua mobile per u vostru telefunu mobile. Di l'Istitutu Goethe http://www.goethe.de contiene dinò infurmazioni impurtanti nantu à l'esame di lingua.

    Nè l'esame di lingua
    U requisitu di u certificatu di lingua ùn hè micca necessariu in i seguenti casi: Se a persona hè fisicamente è mentalmente disfatta. Sposi di persone altamente qualificate, circadori, persone chì stabiliscenu cumpagnie, persone cuncede l'asiliu è immigrati accettati secondu a Cunvenzione di i Rifugiati di Ginevra (furnì chì sò stati maritati prima di lascià a Turchia). E persone chì i so bisogni di adattazione ùn sò micca ritenuti necessarii ponu ancu esse esentati da a prova di lingua. L'infurmazioni detallate nantu à l'uppurtunità di amparà u tedesco ponu esse acquistate da u situ web di l'Uffiziu Federale di l'Immigrazione [url=https://www.integrationin-]www.integrationin-[/url] deutschland.de o da a sede in Nuremberg à 0911- 9436390.

    NESSUN CURSIFI PER L'ESAME
    Heinrich Stricker è Christina Gregor, funziunarii di u dipartimentu di riunificazione famigliali di l'Istitutu Goethe in Munich, Germania, anu dettu chì quelli chì volenu passà l'esame A-1 ponu assiste à i corsi Start Deutsch1 offerti à l'istitutu. L'autorità anu furnitu l'infurmazioni seguenti nantu à i corsi:

    "Sicondu a nova lege, un livellu simplice simplice di cunniscenza tedesca, chjamatu A-1, hè necessariu per a riunificazione di famiglia. Per questu, ùn hè micca necessariu assiste à un cursu di tedescu, ma hè necessariu piglià l'esame A-1 è passallu. Corsi di tedesco sò offerti per l'esami A-1 in Goethe Institutes in Istanbul, Ankara è Izmir.

    Dopu à i corsi di tedesco, i tirocinanti sò incuragiti à amparà u tedesco dopu meziornu. L'assistenza cù i duveri è i materiali di corsu sò furniti ". Funziunarii di l'Istitutu in u 2009, 10 mila 775 persone in Turchia Esame A-1 à l'entrata, è 92 per centu di i dirigenti à u corsu à l'Istitutu Goethe, 64 per centu di i testers fora di l'esame anu dichjaratu chì hà passatu bè. Hè ancu pussibule di vene in Germania cù un visa turisticu è amparà u tedesco quì è fà l'esame A-1. Tuttavia, questu hè un modu più caru. Avete ancu bisognu di ottene un visa malgradu a riunione di famiglia per vultà in Turchia.

    CORSI PAGUOLI
    Ci hè parechji corsi pagati di tedesco in internet per preparà l'esame di lingua à u livellu A-1. Tuttavia, i corsi di istituti seri devenu esse preferiti. Si deve tene à mente chì i certificati di l'Istitutu Goethe sò una bona riferenza è validità in u mondu sanu, sia per l'applicazioni in u situ di travagliu sia per a furmazione continua. L'Istitutu Goethe prepara i participanti per l'esame Start Deutsch 1 in dui corsi separati cù corsi d'orientazione per a riunificazione di famiglia.

    A durata è i diritti di i corsi in trè rami di l'Istitutu Goethe in Istanbul, Ankara è Izmir sò diverse. I corsi in Istanbul consistenu in dui corsi è ogni corsu dura 5.5 settimane. A tariffa di u corsu hè un totale di 200 TL. Quelli chì assistenu à i corsi à l'Istitutu Goethe d'Istanbul paganu 1 TL per l'esame A-120. In questu istitutu, a tassa di corsu di 170 ore, cumprendu un mese è mezu, hè 300 TL. U costu di u corsu di 8 settimane (160 ore) à l'Istitutu Goethe in Ankara hè 1.170 TL. A tassa d'esame A-1 ùn hè micca addebitata à quelli chì assistenu à i corsi in Ankara. I corsi di lingua per l'esame A1 in Izmir Goethe Institute consistenu in dui livelli di un mese ciascunu. U calendariu di i corsi in i corsi chì duranu dui mesi hè di 160 ore. Nisuna tassa d'esame hè addebitata per quelli chì assistenu à u corsu di dui mesi, chì costa mille 100 TL.

    ONDU FARE
    L'esame A-1 di Tedesco si tene in e filiali di Istanbul, Ankara è Izmir di l'Istitutu Goethe. L'Istitutu piglia dinò l'esame A-1 in altre cità in certi momenti. L'esame A-1 si compone di un esame orale di 65 minuti scritti è di 15 minuti. L'esame scrittu cunsiste à ascultà, capisce a lettura è espressione di sè in scrittura.

    Hè necessariu uttene almenu 100 punti nantu à 60 per passà l'esame. In l'esame orale, oltre à e dumande nantu à nome, età, paese, locu di residenza, lingue, prufessione, passatempi, "Quale sì?" A risposta à a dumanda, "Pudete codificà u vostru cognome, dimmi u vostru numeru di telefunu?" Si cumpone dinò di dumande cume. Ci sò esempi nantu à u situ di u Goethe-Institut nantu à ciò chì dumandassi in l'esame. Dui istituzioni, l'Istitutu Goethe è Telc GmbH, cunducenu l'esame.

    fuk_xnumx
    Participante

    cuncertazione

    reyyan à
    Participante

    I eranu assai curiosi, signor Horizon. avete abbastanza a cunniscenza di questi prublemi. Avete autorità in stu situ o vogliu solu aiutà?  :). ma ùn arrabate micca cù sta quistione. genti assai frustrate in u situ perchè aghju scurdatu. Vi ringraziu per nome di tutti chì dighjanu belli informazioni.

    fuk_xnumx
    Participante

    Mi piacerebbe aiutà à lascià lascià dormi nantu à u situ quandu lavoremu cun pochi amichi per aiutà solu u scopu è per fà tutti felici cù a so famiglia cù i so spondi. vulemu cuntribuisce à a facilità di stu hè tuttu u nostru scopu in stu modu

    reyyan à
    Participante

    va bè :)

    fuk_xnumx
    Participante

    cuncertazione

    fuk_xnumx
    Participante

    ?

    sssss
    Participante

    Chiunque sà cum'è uttene u puntuu di l'esame.
    4 CHAPTER DE 25 SCORE DIOPS but NOT AS if.
    SONO UN CUNCIO DI L'ESPAZIONE RINNOVANDO E DOCUMENTI SCRITENZE IN LA SEZIONE SCHREIBEN, CUM PASSUVENI FONTINU TU PIAZZA DI SPUGNATURA, E QUALI POINTI DALLE LETTERE.
    ch'elli tşk

    u ezgiramaz
    Participante

    Aghju sparte articuli nantu à u mo prucessu di vene in Germania in u mo blog. Se vulete acquistà infurmazioni è supportu, pudete visità u mo blog. Grazie in anticipu :)

    Mio bloggu; https://gurbetciigelin.blogspot.com/2020/04/almanyaya-gelme-surecim-almanya-aile.html

Mostra 8 risposte - 1 à 8 (8 totali)
  • Per risponde à questu tema Devi esse logatu.