Cosa da fà per uttene una licenza di guida tedesca è un libru di travagliu turcu ...

BENVENU À I FORUMI ALMANCAX. TUTTE L'INFORMAZIONI CHE CERCATE DI GERMANIA È DI A LINGUA TEDESCA IN I NOSTRI FORUMS.
    fuk_xnumx
    Participante

                   

                    Amici chì vivenu in scrittura u seguitu in Turchia è a licenza hè unu di i novi legislativi in ​​Germania, u so casu di licenza di cunduttore per cumincià da u passu da uttene a licenza di cunduttore per piglià fasi di ciò chì da fà, se necessariu, per descriverle brevemente perchè ottene u mutuu da e licenze di Turchia sò validi solu per i primi 6 mesi in Germania è l'entrata è a uscita yaptigimizda di novu in Surah uzamiy ne deriva da questa faccia I passi da passà sò destinati à esse spiegati in l'articulu. L'articulu chì seguita pò varià da un statu à l'altru, dunque appena ghjunghjimu per a prima volta o quandu pruvemu à cambià a licenza, pudemu dumandà tuttu ciò chì anderemu à u corsu chì anderemu à amparà a prucedura chì hè valida. Un libru di studiu hè necessariu dopu a registrazione,
                                                                            I pubblicu questu quadru di lavoro per voi in quantu PDF in u ligame chì seguita   
    Ùn pò micca dà una prova, perchè i test sò tenuti, ma vi pudu aiutà à truvà u test adattu dopu a registrazione per u corsu chì vulete dà una prova chì i prezzi tra 40 è 100 euro in stu sistema funzionanu cumprendi: vi date a voi da u vostru computer in casa cù l'aiutu di l'internet in linea, pudete risolve a domanda chì l'insegnante vede a vostra decisione di entrà in l'esame chì ùn pudete micca entrà di solitu 70% 80 tasso di accuratezza, pudete ora entrà in l'esame dice chì pudete entrà l'esame XUMX mese mensuale XUMX 3 euro Pò aiutà i amici chì vogliono avè testu in u link nantu à l 'esame 24 anu un numeru numeru di domande chì avemu da risolve durante l'esecuzione di test in tuttu 6 sottu à e stesse domande cù praticà una sorta di memorizzazione scrivendu un tipu d' esame digià giallaki. U nostru azide ..

                          S'ellu ùn hè micca passatu 3 anni da quandu si hè trasferitu in Germania è avete digià una licenza turca valida, i seguenti passi ponu esse seguitati;

    prima tuttu sò preparati i seguenti documenti;

    - Traduzzione di a vostra licenza di guida turca da ADAC è a licenza di guida originale
    - una prova d'ochju necessaria per un esame di licenza di cunduceru
    - fotocopia di u passaportu
    - Certificatu di residenza certificatu da a vostra prima cità di residenza in Germania
    - 8 hourly "course di primu aiutu" certificatu.
    - prova chì siate iscrittu à un corsu di guida (se ùn prende micca corsi)

    consegnà questi documenti o à a scuola di guidatu o à u landratsamt à chì u cursu di cundizione hè affiliati. A seconda di u travagliu di travagliu, l'uffiziu di u guvernatore distrettuale trasmette una lettera à a scola d'imborsu trà settimane 3-8 induve chì a patenza hè veramente valida è chì pudete piglià l'esame senza fà un cursu. L'educazione vi guida di a situazione è vi dice chì pudete prima esaminà u testu scrittu quandu sò prontu.

    Dopu avè finitu e 60 dumande di 30 dumande in manu, chjamate u corsu è dite a data chì vulete fà l'esame, è se ci hè una piazza in u centru d'esame, si registranu per l'esame. L'esami sò tenuti in u TÜV - Centri di Cunsigliu di Supervisione Tecnica Tedesca- centri. Avete a possibilità di fà un massimu di 110 punti di errore nantu à 10 in l'esame. E dumande sò in l'ordine di impurtanza, 2-3-4-5 punti, è sottu à ogni dumanda, u numeru di punti à a quistione currisponde hè scrittu. Ci hè solu una pussibilità di fà 10 punti d'errore è di fiascà l'esame, è hè di fà sbaglià duie dumande à 5 punti. E dumande à 2 punti sò e dumande e più impurtanti, è generalmente dumande faciule, allora ùn panichi micca. Danu u dirittu di fà questu esame à u massimu di 5 volte, se ùn pudete micca fà in 3 volte, tuttu u prucessu per uttene una licenza inizia da u principiu.

    Sè avete passatu l'esame scrittu, ci hè un ultimu ostaculu per voi. esame praticu. U mo cunsigliu prima di piglià questu esame hè, se avete guidatu in e grande cità in Turchia, in particulare in Istanbul, scurdate di tutti i vostri abitudini è ùn agisce micca cum'è un ghjovanu dicendu "Faraghju", pigliate 1-2 lezioni di guida ( circa 45 minuti). Amparate l'area induve pigliarete l'esame, amparate e difficultà, è soprattuttu amparà à piantà nantu à a linea davanti à u segnu "stop" è amparà à applicà l'embrague di frenu d'emergenza quandu viaghja à 40 km. L'esame praticu hè cumpletu in un periudu di 1-45 minuti. Se ùn fermate micca quandu qualchissia s'avvicina à u passaghju di pedoni, u vostru esame pò finisce in u primu minutu cù u cumandimu "Tira da parte, per piacè". In listessu modu, sè ùn avete micca superatu un ciclista da 1 m di distanza, pudete sente u cumandamentu. "à un locu dispunibule nantu à a diritta in u futuru".

    cose chì anu da sicuramente ùn dimenticazione micca in l'esame pratica;

    * verificate u flussu di trafficu in u spectru prima di segnalazione - segnalazione - attraversà a corsia destra - circà per un pedunu o una bicicletta prima di girà è guardà nantu à u vicinu blindu sopra a spalla - cundivendu à i nostri fratelli pedonali o ciclabili in a strada da tornà a

    * Assicuratevi di signale à diritta à i prudutti di core

    * a rotella 4 hè stazziosa davanti à u segnu di stop, è se a strada hè disponibile, cuntinuà torna

    * cuntrullà u trafficu dietro u specu senza stallà nantu à a luci rossa è si alza cù a luce verde

    * Fà rallentà per vede u trafficu di diritta à ogni uscita di a strada

    * signale davanti à 300m prima di uscì da l'autostrada è cumincià à entrà in a corsia di diritta appena principia e linee tratteggiate

    * micca appiccicà

    * evite di entrà u trafficu senza attraversà almenu strade 2

    Se fate attenzione à queste, pudete cunnosce a licenza di cunduce in tasca. Sè avete finitu cù successu l'esami, uttenerete o a vostra licenza di cunduce istantaneamente o riceverete un certificatu da u ziu chì hà fattu l'esame è u ghjornu dopu riceverete a vostra licenza di cunduce da Tuv. tanti Auguri.

                                                                    https://turbobit.net/8ylt83h0s9tn

    Bis Zum Ende
    Participante

    A cura di a salute in e vostre mani.

    u yeliz_orh
    Participante

    Ebbè, sì grande. L'ESAME A1 hè finitu, ORA U TRU PÀ A VOSTRA PERMESSA DI CONDUZIONE, QUANTI ESAMI SONU QUELLA LINEA, cofe :)

    fuk_xnumx
    Participante

    vai à u corsu pudete ancu ottenere informazioni dettagliate da quì un locu pò esse differente

    Ebbè, sì grande. L'ESAME A1 hè finitu, ORA U TRU PÀ A VOSTRA PERMESSA DI CONDUZIONE, QUANTI ESAMI SONU QUELLA LINEA, cofe :)

    fuk_xnumx
    Participante

    A prova online 40 cumincia a travaglià per voi, ma ùn l'accetta micca, pudete ottene u listinu prezzi mensili 3 da l'internet.

    ckok nantu
    Participante

    Ciao Ufuk,

    Qualessu hè u situ di travagliu in linea chì costa 3 euru per 20 mesi ? Tuttu ciò chì sò http://www.fahrschulecard.de, chì hè ciò chì u corsu di solitu ricumanda, hè di 40 euro.

    ortu
    Participante

    Amichi SA, aghju dumandatu di cambià a mo patente di cunduce, aghju passatu l'esame teoricu, a persona chì hà fattu l'esame prima di cumincià à sfidami un pocu, aghju fattu qualchì quistione tecnica Aghju fattu u mo primu onorariu Aghju u secondu onorariu una settimana dopu aghju un esame. Dumande, cumu devu dà cvp? E dumande sò generalmente riguardanti pneumatici, quadrupli, regolazione di a distanza di luce di u tergicristalu, frenu, quale di elli vi sò stati dumandati, cumu avete datu CVP.

    Jeynes
    Participante

    U me amicu sò entratu in u praktische prüfunga 2 di i ghjorni. Grazie per a vostra patenza di guidà. I sò venuti da a tedesca, ancu s'è u mo tedesu hè febbricu. Nebbia posteriore, nebbie anteriori, accendini 4, luci alti è bassini funzionanu in alemanu, dumandate solu. Ma u vostru maestru ùn parla micca tedesca ùn parla micca l'omu chì ùn faci nè domande ùn dumandassi micca di sna ùn dumandate micca. Ùn sapiu micca u listinu tedesco chì stava andendu à u corsu. Ripete l'esame. Ch'elli ùn dumandu. A destra, a sinistra, u parcu dietro à a vittura in l'esame, usando parole cum'è va torna per capiscene comunque. Fà cosa facili.

    fuk_xnumx
    Participante

    jeynes assai simpaticu è ancu u tempu più pratticu per avè una licenza

    1.) Fate a vostra prima licenza di cunduttore turkiyede in Germania da Turchia chì lascià INGRESSU 6 mesi (u 180g) hè u vostru passaportu per fà qualcosa per voi chì pudete aduprà in a vostra cartulina elettronica cù i migliori strumenti è chì avete intenzione di correre cunstante.

    2.) Pudete iscrivevi à u corsu senza aspettà 6 mesi per finisce o tocca à voi dopu chì hè finitu, ma u mo suggerimentu hè di registràvi dopu avè guidatu per 4 5 mesi perchè amparerete tuttu nantu à e regule di u stilu di guida è u dirittu di passaghju mentre guidate.

    3.) Quandu vi si scrive per u corsu, ùn duvete micca bè prattiche di u corsu è sì passate prima a prova scritta, puderete piglià u testu di vittura per chì decidite quanti esercitazioni duverete dopu avè scrittu.

    4.) Esame scrittu, allora pudete entrà a classe di direzzione avà voi avete decisu chì l'instrumentu di direzzione, ma sti corsi stanu pagendu e tasse mensili, dunque avete bisognu di fighjà a furtuna da cunnosce, ancu se sapete assai da vogliu guadagnà lezioni in più è assai soldi.

    5) licenza di usu olupd strumentu attivu in Turchia è in Germania per 5 mesi intermediari à u tempu ghjunghje sin'à 3 guidendu u percorsu di un abbastanza vicinu à un massimu di 5 d perchè sapete dighjà chì cavalcà nantu à quelli necessarii cunnoscenu e regule di u trafficu Segnale stradale In quantu à chì velocità puderete fà guasi ogni regressione à i limiti à Per rispettà è fà sempre attenzione à u dirittu tempurale di a diritta hè u dirittu di u dirittu di passà per tutte e strade di 30, allora quandu ghjunghjite à una strada, avete bisognu di tene u pede nantu à u frenu è esse preparatu per frenu in una situazione improvvisa, perchè l'uffiziale chì face l'esame à u fondu vi vede ufficialmente cù i so ochji. Significa chì state, allora u prufessore li insegna digià in a lezione di guida, è una persona li amparerà sicuramente in 30 lezioni.

    Quandu si tratta di classe di direzzione, 6.Ders 1 hè minutu è 45 hè di solitu euro. Se vuli u listinu ghjornu 40 minuti 90 corso fà di questo 2 corso 5 minuti hè abbastanza per quelli chì vanu più obiettivi in ​​i so interessi cum'è dighjà qualchi maestri scrivinu ore supplementari per chì duvite esse attenti à tutti.

    Se avete qualchì domanda, vi puderete dumandà una volta o i mo amichi mi rispondevanu.

    ortu
    Participante

    Ti ringraziu per e vostre risposte.Questu hè u corsu ch'e aghju andatu.Vulenu fà un prufittu è l'anu digià fattu chjaru.Dicenu chì ùn guadagnemu più soldi chè voi è dicenu chì faremu 5 o 6 onori per questu. .Vogliu cambià u corsu.Fanu ancu l'esame in un locu luntanu da u locu, è u campu hè grande.Sò andatu dicendu: "Faraghju perchè sò megliu Turchi" ma sò stati ghjustu dopu à arrubbarmi. è continuanu à scuzzulate a mo data d'esame ...

    fuk_xnumx
    Participante

    ma 5 6 ha dighjà dichjaratu chì ùn ci hè nisunu prublema in a solita normale, dicendu à u 2 corso 90 minuti 3 volte chì vene à u veìculu in ghjorni separati in un modu simu se vi passate tuttu in e mani di 500 600 se sì ancu trà l'altru tirate u salariu u soldu ottiene intornu à 1000 euro

    Ti ringraziu per e vostre risposte.Questu hè u corsu ch'e aghju andatu.Vulenu fà un prufittu è l'anu digià fattu chjaru.Dicenu chì ùn guadagnemu più soldi chè voi è dicenu chì faremu 5 o 6 onori per questu. .Vogliu cambià u corsu.Fanu ancu l'esame in un locu luntanu da u locu, è u campu hè grande.Sò andatu dicendu: "Faraghju perchè sò megliu Turchi" ma sò stati ghjustu dopu à arrubbarmi. è continuanu à scuzzulate a mo data d'esame ...

    fuk_xnumx
    Participante

    cuncertazione

    fuk_xnumx
    Participante

    .

    fuk_xnumx
    Participante
    carismaboy
    Participante

    Tante grazie per u sughjettu, l'infurmazioni è u fugliale. zshare hà causatu assai guai durante u scaricamentu, ma aghju finalmente riesciutu. u ligame turbobit hè mortu. i mo testbogeni sò stati vittimi di un accidente, aghju cercatu assai è l'aghju ritrovu grazie à voi :) Aduprà Fahren lernen v1.5 avà. U prugramma urdinatore hè esattamente cum'è in l'esame. Aghju fattu l'esame una volta, ma quellu ghjornu sò diventatu assai malatu è lasciatu l'esame à meza strada.

    Se vulete, possu caricare stu prugramma.

    Bona ghjurnata à tutti.

    Rodolfo
    Participante

    Wow, chì esame di licenza di cunduttore :D Aviu una licenza di cunduttore di 13 anni in TR. Eccu, aghju pigliatu l'esami. Ùn aghju micca sperimentatu stress è eccitazione quant'è l'esame di licenza di guida (direzzione) quì. Fortunatamente, aghju vintu ;) Diu ti aiuta.

Mostra 15 risposte - 1 à 15 (61 totali)
  • Per risponde à questu tema Devi esse logatu.