Divorziu è Residenza in Germania

BENVENU À I FORUMI ALMANCAX. TUTTE L'INFORMAZIONI CHE CERCATE DI GERMANIA È DI A LINGUA TEDESCA IN I NOSTRI FORUMS.
    phoneman
    Participante

    Hi tutti,

    A mo moglia hè cittadina turca di lingua tedesca. Simu sposati dapoi 9 anni è avemu 2 figlioli cù doppia cittadinanza. A mo moglia hè venuta in Turchia dopu u so matrimoniu è avemu campatu in TR per 7 anni. Avemu decisu di stallacci in Germania 1.5 anni fà è ci simu stallati. Aghju fattu una riunione di famiglia da u Bambinu. Aghju Sessione finu à Novembre 2018. Aghju finitu B1 German quì è u Jobcenter mi manderà à corsi B2 è C1 per via di a mo prufessione. A mo moglia travaglia è ùn simu micca dipendenti di R&D. Ma vulemu divorzià perchè ùn pudemu micca esse d'accordu. Serà un divorziu neguziatu. Ma ùn travagliu micca in alcun travagliu, sò un tecnicu di macchina è ùn possu micca truvà un impiegu prima di pudè fà un livellu tedescu o avanzatu. è quandu vulemu divorzià, R&D darà a mo casa a pausa ecc. Ma serà questu un prublema per a mo sessione? Nuvembre 2018 hè l'ultimu ghjornu. S'ellu crea un prublema quandu mi sentu è mi rimandanu, serà un grande prublema per a nostra famiglia perchè campemu per i nostri zitelli. :) . Qualchissia chì hà cunniscenza mi pò illuminà? Chì pudemu fà? Durante u supportu di furmazione di stu Centru di Impieghi per mè, travaglieraghju tutta a ghjurnata è ùn averaghju micca una prufessione induve possu pagà a mo assicurazione. Hè un prublema per a sessione?

    fuk_xnumx
    Participante

    Ùn ci hè nunda di ritornu perchè avete figlioli, ùn v'inchietate hè andatu

    phoneman
    Participante

    Grazie mille per a risposta,

    Forse aiuta per l'amichi chì sò in a mo situazione,

    Avemu amparatu a materia in cunsultazione cù l'avucatu.

    Ellu hà dettu chì, se appiicassi nurmalmente in Germania per mezu di a mo moglia, duveriamu esse sposati quì per 3 anni, chì duverebbe esse assicuratu in u listessu postu di travagliu per almenu 1 annu è chì seraghju divorziatu in a mo residenza senza prublemi .

    Ma hà dettu chì, da quandu sò venutu quì cù a riunificazione di famiglia nantu à i zitelli, puderia presentà una demanda è divorziu quandu vulia, indipendentemente da u mo tempu di residenza. Dicu chì u 100% di quelli chì venenu dopu una riunione di famiglia per mezu di i zitelli, ùn ci hè assolutamente nisun prublema è anu dettu chì oghje sarete divorziati dopu 3 mesi.

    questu hè un breve riassuntu :)

Mostra 2 risposte - 1 à 2 (2 totali)
  • Per risponde à questu tema Devi esse logatu.