300 stazioni radio in diretta da Germania !!

BENVENU À I FORUMI ALMANCAX. TUTTE L'INFORMAZIONI CHE CERCATE DI GERMANIA È DI A LINGUA TEDESCA IN I NOSTRI FORUMS.
    Jentzsch
    estru

        https://www.surfmusik.de/land/deutschland 

        Amici, ùn aghju micca stancatu è i cuntatu 300 canali di radiu di ogni statu è di ogni lingua. 😮 Tuttu ciò chì duvete fà hè di cliccà "in diretta" accantu à u canali chì vulete sente. ;)
       

       

    esaltatu
    Participante

    Grazie amicu mio...

    theobromine
    Participante

    Quandu eru in cerca di raido in rete, aghju vistu prima u ligame almancax, hè stata una surpresa chì ùn ci fussinu più siti chì ùn aghju visitatu per l'ultima mezz'ora, sì u nostru almancax trasmette a radiu in diretta. Dopu quandu apru a pagina, aghju lettu l'articulu di jentzschin.Ora adupru e canzone tedesche, u privilegiu di l'Almancax ehehe: D felice chì mi sia sbarrazzatu di tutti i nervi.

    jentzsch2
    Participante

    Sò cusì cuntentu :))))))

    celebrityfrau
    Participante

    cumu pudemu entra in queste radiu
    per piacè aiutà

    teapot81c
    Participante

    Ragazzi, stu tedescu hè assai cunfusu cun mè. Ci hè un amicu chì mi possa aiutà?

    esaltatu
    Participante

    Ragazzi, stu tedescu hè assai cunfusu cun mè. Ci hè un amicu chì mi possa aiutà?

    cumu pudemu entra in queste radiu
    per piacè aiutà

    Salute amichi,

    Entrate in u ligame datu da jentzsch. È quì à a diritta di a Radio chì vulete ascultà LIVE Cliccate nant'à u testu. È aspetta un pocu. Calchì volta ùn face micca male, ma di solitu face ...

    teapot81c
    Participante

    Caru Unlufrau, avete trovu e radiu

    celebrityfrau
    Participante

    Aghju trovu grazie
    esaltatu ma à pena ùn face male, pruvà torna, aghju una nova crepa

    cronica_waka
    Participante

    ringraziarli assai

    jentzsch2
    Participante

    Pregu.. ;)

    tattoe
    Participante

    cusì bellu
    grazie tante… :)

    ibo000
    Participante

    À ringrazià vi.

    Cansucuj
    Participante

    Hehehe :) coookkk quzeLLL yaaaaaaaaaaaaaaaaa ;)
    Vielenn Dankkk! .. :)

    missbeatrixxnumx
    Participante

    Per l'amatori di l'electro punk rock:https://fcstpaulifm.radio.de/

    3,14
    Participante

    –> Grazie per u vostru travagliu duru, fratellu. Aghju datu un indirizzu separatu ancu s'ellu hè nantu à a lista. Avà sò 02:27, è ancu avà a nutizia hè data in alimanu. Quelli chì ùn sò micca stanchi ponu sente l'allemanu tuttu u tempu quì. Qualcosa cum'è Hörverstehen Übung. Cliccate per ascultà hr-iNFO.

Mostra 15 risposte - 1 à 15 (17 totali)
  • Per risponde à questu tema Devi esse logatu.