dvd music

BENVENU À I FORUMI ALMANCAX. TUTTE L'INFORMAZIONI CHE CERCATE DI GERMANIA È DI A LINGUA TEDESCA IN I NOSTRI FORUMS.
    quaresmatiqu à
    Participante

    Prima di tuttu, vogliu ringrazià almancax per u dvd è e carte di parolle. E carte di parolle sò belle, e dimensioni di i caratteri è i culori di e parolle sò ben preparati. E lezioni nantu à u DVD sò ancu assai bè è chjaramente spiegate, ma ci hè un prublema. Quandu inseriscu u DVD à l'urdinatore, u menu principale si apre automaticamente è una musica cumencia à sunà quì è quandu entre in una lezione, quella musica continua à sunà perchè a lezione hè aperta indipendentemente da u menu. Dunque aghju da chjude u menu. Saria cuntentu se truvate una soluzione à stu prublema. Grazie.

    MuhaiaeM
    Participante

    Ié, avemu mantenutu a durata di a musica un pocu di più, ma stu prublema serà risoltu in i nostri novi DVD.
    Ci hè circa 600 parolle nantu à e nostre carte di parolle è avemu scrittu l'articulu in modu incorrettu, eccettu chì ùn ci hè nisun prublema, simu fora di e nostre carte flash, e nostre nuove carte flash seranu publicate in uttrovi è u numeru di carte è parolle serà aumentatu in i nostri novi prudutti.
    In breve, migliuremu costantemente i nostri prudutti è cuntenutu, travagliendu per riduce u costu di spedizione chì paghe.
    Grazie per u vostru intaressu.

Mostra 1 risposta (1 tutale)
  • Per risponde à questu tema Devi esse logatu.