über die liebe

BENVENU À I FORUMI ALMANCAX. TUTTE L'INFORMAZIONI CHE CERCATE DI GERMANIA È DI A LINGUA TEDESCA IN I NOSTRI FORUMS.
    u Lehrer
    Participante

    Es war einmal eine Insel, wo all verschiedenen Gefühle lebten.
    Das Glück, die Traurigkeit, das Wissen und all die anderen, die Liebe natürlich auch.
    Eines Tages meldete das Schicksal da Gefühlen, dass die Insel untergehen wird.
    So bereiteten sie ihre Schiffe und verließen die Insel.
    Nur die Liebe wollte bis zum letzten Moment bleiben.
    Als es fast zu spät war und die Insel unterging, rief sie um Hilfe.
    Der Reichtum war in der Nähe mit einem Luxusschiff.
    Die Liebe fragte ihn: "Reichtum, kannst du mir helfen? – Nein, weil ich zu viel Geld und Gold auf
    meinem Schiff habe, so ist für dich kein Platz hier!"
    Die Liebe fragte sodann den Hochmut um Hilfe, der auch mit seinem
    wunderschönen Boot vorbeifuhr. "Ich kann dir nicht helfen, du bist ganz nass und
    "Könntest mein Schiff beschmutzen!"
    Als die Traurigkeit nicht weit vorbeisegelte, fragte die Liebe: "Traurigkeit, lass
    mich mit dir gehen. – Oooh… Liebe, ich bin so traurig, ich möchte besser alleine bleiben.
    Das Glück ist auch weitergefahren. Es war soo glücklich, dass es die Liebe nicht hörte….
    Und plötzlich hörte die Liebe eine Stimme: "Komm, komm doch, ich nehme dich mit!"
    Da war ein alter Mann, der gesprochen hatte. Die Liebe war so glucklich, cusì
    zufrieden, dass sie nicht nach seinem Namen gefragt hat.
    Als beide wieder festen Boden unter from Füßen hatten und gerettet waren, ging der Alte weg.
    Die Liebe merkte, wie viel sie dem Alten schuldete, der aber war schon fort.
    Sie fragte daraufhin das Wissen: "Wer hat mich gerettet, wer hat mir geholfen?"
    "Das war die ZEIT" - risposta di Wissen.
    "Die Zeit?!?" fragte die Liebe, "aber warum hat mich die Zeit gerettet?"
    Eccu ciò chì avemu bisognu di sapè:
    "WEIL NUR DIE ZEIT VERSTEHEN KANN, WIE WICHTIG DIE LIEBE IM LEBEN İST....

    sketch
    Participante

    Für die Geschichte danke ich Ihnen :::: Liebe Kollege

    Elwin
    Participante

    super danke schön ..

    artefatti
    Participante

    danke schön es war sehr schön wenn du andere hast send unser :) Danke wıeder mein schone lehrer :)

    calazzu
    Participante

    eine sehr schöne geschichte danke schön: D

    Mètudu
    Participante

    Saria bè chì scrivessi in turcu. Sò di classe media in alimanu

    Ichberna
    Participante

    Pensu chì yaaaa scrivi in ​​turcu.

    malkaya
    Participante

    Vielen dank für alles

    Nachtigall
    Participante

    von mir auch ein "super"

    duellu
    Participante

    danke schön turcu nerdeeeeeeeeeee

    anònimu
    estru

    Sò un novu membru di stu situ è ​​vogliu veramente amparà l'allemand, ma ùn sò micca da induve principià. Vogliu amparà per a mo fidanzata. Pensu chì questu articulu hè bonu, ma ùn possu micca capisce. tutti. Sarei assai grata se pudessi scrivela ancu in turcu... =)

    esma 41
    Participante

    Turcu ancu da mè .... almenu  :)
    Hè una Storia veramente bella.

    A Storia di Askin

    C'era una volta un'isula chì campava tutte l'emozioni:
    Felicità, Tristezza, Cunniscenza è tutti l'altri, cumpresu l'Amore.

    Un ghjornu, l'isula chì s'affonda, hà datu avvistà à l'emozioni. Tandu, tutti priparanu e so barche per lascià l'isula.L'amore era l'ultima emozione rimasta in l'isula perchè vulia aspittà à l'ultimu mumentu pussibile.Quandu l'isula guasi affondava, l'Amore decisu di dumandà aiutu. A ricchezza passava in una barca assai grande. L'amore disse: "Riccu, pudete piglià cun voi?" dumandò. A ricchezza disse: "No, ùn possu micca avè. Ci hè troppu oru è argentu in a mo barca, ùn ci hè micca spaziu per voi". disse. L'amore hà dumandatu aiutu à Vanity, chì era nantu à una bella barca à vela. "Arroganza, per piacè aiutami!", Vanity "Ùn possu micca aiutà, Amore. Siate imbiccu è pudete distrughje a mo barca à vela. ellu rispose. A tristezza era vicinu è Amore hà dumandatu aiutu: "Tristezza, lasciami vene cun voi". Tristezza "Oh, Amore, sò tantu tristu, aghju bisognu à esse solu". A felicità hè ancu passata per Amore; Ma era cusì cuntentu chì ùn hà micca intesu a chjama di l'Amore. Amore, di colpu intesu una voce. "Venite Amore! Ti purteraghju cun mè ... "Questu era qualchissia più vechja di Aşk. L'amore si sentia cusì furtunatu è felice chì ùn pudia micca pensà à sapè quale l'hà purtata cun ella. Quand'elli ghjunghjenu à una nova terra, quellu chì hà aiutatu à l'Amore cuntinuau a so strada. Capendu quantu li devia, Aşk dumandò à Bilgi: "Quale era chì m'hà aiutatu?" A cunniscenza hà rispostu: "Era u tempu". "U tempu? Perchè m'hà aiutatu?" dumandò Amore. A cunniscenza hà sorrisu:

    "Perchè solu u tempu pò capisce quantu hè grande Amore"

    yigit 285
    Participante

    benedica e to mani ..:):)

    allyxnumx
    Participante

    Ich finde auch toll! Wenn sie noch sowas Geschichte haben schreiben sie bitte weiter, damit wir die neu lernenden Freunden motivieren können! Also nochmal SUPER! Danke!

    hilal_gh
    Participante

    Ti ringraziu, hè assai bellu. Sò solu à amparà l'allemand. Ùn possu mancu fà frasi in una frase. Capiscu solu e parolle chì cunnoscu. Grazie mille per a mo sparta. :::::::: :::::))

    vera
    Participante

    dankeschön :)

Mostra 15 risposte - 1 à 15 (21 totali)
  • Per risponde à questu tema Devi esse logatu.