Introduzione à a stanza tedesca

> Forums > Questions and Answers about Italian Lessons > Introduzione à a stanza tedesca

BENVENU À I FORUMI ALMANCAX. TUTTE L'INFORMAZIONI CHE CERCATE DI GERMANIA È DI A LINGUA TEDESCA IN I NOSTRI FORUMS.
    darkinoglu_
    Participante

    Amichi chì aghju i compiti in tedescu Intruduceremu una stanza prima Scegleremu una maghjina secondu à ellu Intruduceremu a stanza Esempiu: E sentenze seranu fatte Cum'è aghju una comodina accantu à u mo lettu Aiutate l'Amichi Per piacè

    Ritrattu:

    0NnLqR.jpg

    specificu.
    Participante

    Hallo
    Mi dispiace di sente chì site quì. Ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß und hat auch ein Bettkasten… Ich kann mansche unbenutzte Sachen hier das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Über meinem Bett, gibt es auf der Wand ein schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf anderer Wand…. Auf der rechten Seite von der Nachtkommode, gibt es Computertisch… Ich kann aber diesen Tisch auch als Schreibtisch….Ich hab einen Stuhl in der Farbe gelb….noch eine Kommode mit 5 Schubladen und 2 türige Kleiderschrank mit Spiegeluch…. Die Frontfarbe der Möbeln sind blau und der Korpus ist in der Farbe buche… Das letzte Teil meines Zimmers ist ein schöner Teppich auch in blau aber noch in beige…. Also wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    Aghju pruvatu à esse u più utile chì puderia, amicu. Spergu chì u travagliu per voi.

    yenicerixnumx
    Participante

    U mo umile parè. Se femu sta prumuzione, ùn vi farà nunda. Pensu chì introduciate, scrivite quì, ciò chì sapete, truvemu e carenze è li riparemu, serà più beneficu per voi.
    Selametle

    Amichi chì aghju i compiti in tedescu Intruduceremu una stanza prima Scegleremu una maghjina secondu à ellu Intruduceremu a stanza Esempiu: E sentenze seranu fatte Cum'è aghju una comodina accantu à u mo lettu Aiutate l'Amichi Per piacè

    Ritrattu:

    0NnLqR.jpg

    darkinoglu_
    Participante

    Ié Avete Raghjuntu Ma Ùn Capiscu Nunda Da Tedescu Què :D

    darkinoglu_
    Participante

    Questu hè Arda

    Hallo
    Mi dispiace di sente chì site quì. Ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß und hat auch ein Bettkasten… Ich kann mansche unbenutzte Sachen hier das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Über meinem Bett, gibt es auf der Wand ein schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf anderer Wand…. Auf der rechten Seite von der Nachtkommode, gibt es Computertisch… Ich kann aber diesen Tisch auch als Schreibtisch….Ich hab einen Stuhl in der Farbe gelb….noch eine Kommode mit 5 Schubladen und 2 türige Kleiderschrank mit Spiegeluch…. Die Frontfarbe der Möbeln sind blau und der Korpus ist in der Farbe buche… Das letzte Teil meines Zimmers ist ein schöner Teppich auch in blau aber noch in beige…. Also wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    U Mio Amicu Chì L'hà Postatu Quì Site Sicuri chì L'anu Scritta? Hè Bellu Longu Ma

    kaanxnumx
    Participante

    Tutti l'articuli in a stampa currispondenu à a lingua tedesca detta da u vostru amicu, in breve, sò tutti curretti. :)

    E hè
    Participante

    Grazie…..

Mostra 6 risposte - 1 à 6 (6 totali)
  • Per risponde à questu tema Devi esse logatu.