Cumu realizà a Preghiera di u Venneri, a Preghiera di u Venneri

A preghera hè unu di l'atti di cultu ubligatori. Alcune di e preghere devenu esse eseguite in cungregazione. Unu di elli hè a preghiera di u venneri. L'infurmazioni cum'è a preghiera principale di u venneri è e cundizioni in chì serà realizata sò di grande impurtanza. Venerdì Prega; Hè a preghera fatta cun a congregazione durante a preghiera di meziornu u venneri.



Cumu realizà a preghiera di u Venneri?

A preghiera chì hà u postu più impurtante in a nostra religione hè a preghiera di u venneri. Inseme cù a preghiera di meziornu recitata u venneri; Prima, a prima sunnah di a preghiera di u venneri 4-rakat hè realizata. In questu rakat; L'intenzione hè fatta dicendu "Intende di fà a prima sunnah di a preghiera di u venneri per l'amore di Allah". A preghiera hè fatta cum'è a prima sunnah di altre preghiere di meziornu. Allora, a preghiera obbligatoria di u venneri 2-rakat hè realizatu cù a congregazione, accumpagnata da l'imam. Quì; L'intenzione hè fatta dicendu: "Intende di fà a preghiera obbligatoria di u venneri per l'amore di Allah, seguitu l'imam chì hè presente". Dopu questu rakat; L'ultima sunnah di a preghiera di u venneri 4-rakat hè realizatu.

L'intenzione di questu rakat hè; Hè dettu chì intende di fà l'ultima sunnah di a preghiera di u venneri per l'amore di Allah. Dopu à questi; 4 rakats di Zuhr-i akhir è 2 rakats di l'ultima sunnah di u tempu sò realizati. Questa ultima preghiera cù un totale di 6 rakats hè in a categuria di preghiera supererogatoria. E surah è e preghiere recitate in a preghiera di u venneri ùn sò micca sfarente da l'altri preghiere. Ùn ci hè micca differenza in abluzione, intenzione è preghiera. In l'intenzioni, hè necessariu di fà l'intenzione per a preghiera di u venneri. Hè ubligatoriu di fà a preghiera di u venneri in a congregazione.



Pudete esse interessatu in: Vulete amparà i modi più faciuli è veloci di guadagnà soldi chì nimu hà mai pensatu? Metodi originali per fà soldi! Inoltre, ùn ci hè bisognu di capitale ! Per i dettagli Cliccate QUI

Venerdì Preghiera

Una di e dumande più curiose nantu à a preghiera di u venneri hè quanti rakats ci sò in a preghiera di u venneri. Trà e preghiere chì rende ubligatorie da a nostra religione, una di e più impurtanti hè a preghiera di u venneri. Per quessa, sta preghiera deve esse realizatu currettamente è cumpletamente. Venneri prega; Hè custituitu da 4 rakats di a prima sunnah di u venneri, 2 rakats di a preghiera fard di u venneri realizatu cù l'imam, è 4 rakats di l'ultima sunnah di u venneri. Dopu à questi; Ci sò 4 rakats di l'ultima sunnah di u tempu è 2 rakats di l'ultima sunnah di u tempu. L'ultima preghiera sunnah di 4 rakats di zuhri è 2 rakats di tempu hè cunnisciuta cum'è preghiera nafilah.


Hè a Venerdì a Preghiera Disarmata?

A preghiera di vennari hè una di e preghiere chì ogni omu hè obligatu à rializà i so obblighi religiosi. A preghiera di venneri ùn hè stata fatta per e donne, senza libera, abbastanza malata per pudè pregà, o da quelli chì ùn anu pussutu lascià micca u paziente, irragionevule, indispettibile, cecu, paralizatu è incapace di caminari. Inoltre, tutti quelli chì si preghjanu a preghiera di vennari cù a congregazione sò dumandati. Ci sò cundizioni di salute per a preghiera di u venneri. Questi sò i requisiti 7 è sò elencati in seguitu; Essendu una cità, u permessu di u sultanu se ci hè a meza ora di preghiera u venneri, leghje u sermone, leghje u sermone prima di a preghiera, pregà cun la congregazione, permissione-i amm (a preghiera di u venneri hè fatta libera per entra in tutti in u locu). Cumu si pò capisce da quì, ùn hè micca adattatu di mette in preghiera venneri in i lochi chì sò persunali o per pochi persone (casa, postu di travagliu, etc.).

Hè un Accidenti di Preghiera Venerdì?

A preghiera di vennari hè a preghiera più impurtante in a nostra religione. Hè una di e preghiere chì ùn devi micca mancate, eccettu per mutivi essenziali. A preghiera di u venneri ùn hè micca un accidentu. Dunque, a cura ùn hè micca da sminticà. Se ùn ci hè micca accidente di a preghiera di vennari, accade una preghiera di meziornu. In a nostra religione, a preghiera vene à u principiu di l'ubbidienza. A preghiera di vennari à meziornu di vennari hè a preghiera più scossa trà e preghiere. Dunque, sta preghiera ùn deve esse mancu quantu pussibule. Ùn ci hè micca incidente di a preghiera di u Venneri perde per qualunque mutivu. Sì a preghiera à meziornu hè realizata in quellu ghjornu, a preghiera di meziornu deve esse fatta un accidente.



Chì sò e Virtù di a Preghiera di Venerdì?

A preghiera di u venneri hè unu di l'atti di cultu più impurtanti in l'Islam. Ci sò parechji versi è hadiths nantu à questu sughjettu. Sicondu Abu Huraira, u nostru Prufeta hà dettu; U ghjornu più auspicious in quale u sole sorge hè u venneri! Adamu hè statu creatu in quellu ghjornu, hè statu intrutu in u celu in quellu ghjornu, hè statu purtatu fora da quì in quellu ghjornu, è l'apocalisse vene in quellu ghjornu!

Ellu disse: "Ci hè una tale ora in quellu ghjornu chì se un servitore musulmanu dumanda à Allah per qualcosa di bonu scuntrà quella ora, Allah cuncederà u so desideriu".

In novu, Abu Hurayra hà dettu: Ci hè un tale tempu in questu chì se un musulmanu venerà à quellu tempu è dumanda qualcosa à Allah Onnipotente, Allah certamenti li cuncederà a so dumanda. Abu Huraira, Ribiyyibni Hırash è Huzeyfe hà narratu cusì; Allah Onnipotente hà fattu quelli davanti à noi perde u venneri. Dunque, u ghjornu speciale di i Ghjudei era u sabbatu, è u ghjornu speciale di i cristiani era dumenica. Allora ci hà parturitu è ​​Diu ci hà guidatu è ci hà dimustratu u venneri. Cusì, u venneri, u sabbatu è a dumenica sò stati fatti ghjorni di cultu. In listessu modu, ci seguitaranu u ghjornu di u Ghjudiziu.

Semu l'ultimi di a ghjente di u mondu, è u ghjornu di u ghjudiziu, seremu u primu di quelli chì u so favore serà ghjudicatu prima di qualcunu. Abdullah ibni Abbas dice u seguente in u hadith chì hà citatu: Senza dubbitu, oghje hè una festa ! Allah hà fattu questu ghjornu una festa per i musulmani!

Quelli chì venenu à venerdì si deve lavà ! S'ellu hà un bellu odore, lasciate esse appiicatu! S'ellu hè miswaka, mostra u vostru impegnu. In l'hadith rappurtatu da Abdullah ibni Masud in quantu à a punizione per abbandunà a preghiera di u venneri; U Prufeta (pace sia nantu à ellu) hà dettu annantu à quelli chì ùn anu micca ghjuntu à a preghiera di u venneri: "Juru; Hè dettu ch'ellu hà dettu: "Vuliu urdinà à qualchissia per guidà a ghjente in a preghiera, è dopu brusgiassi e case di quelli chì ùn sò micca venuti à a preghiera di u venneri mentre eranu quì".

Una volta nantu à questu sughjettu; Sicondu ciò chì Abdullah ibni Omar è Abu Huraira hà dettu, u nostru Prufeta hà dettu; Certaines personnes renoncent à sauter les prières du vendredi, ou Allah scellera certainement leurs cœurs et seront parmi les insouciants.



Pudete ancu piace questi
cumentu