Sete meraviglie di u mondu

E 7 meraviglie di u mondu sò opere fatte da e persone in u periodu anticu. Oghje, questi artefatti sò visitati da a maiò parte di i viaghjatori è di i turisti è sò assai populari. Allora chì sò e sette maraviglie di u mondu?



1) KEOPS PIRAMIDE (2560 BC - CAIRO / EGYPT)

A Piramide di Cheops hè una di e trè piramidi chjamate Piramidi di Giza in Egittu è hè a più grande di elli. Sta piramide hè intrutu in questa lista sola, fora di e piramidi restanti. Sta piramide hè stata custruita da u faraone Khufu (Cheops). A più grande diferenza di a Piramide di Cheops da e sei meraviglie restante hè chì hè l'unica struttura chì ferma oghje. Sta piramide hè alta 146 metri.



Pudete esse interessatu in: Vulete amparà i modi più faciuli è veloci di guadagnà soldi chì nimu hà mai pensatu? Metodi originali per fà soldi! Inoltre, ùn ci hè bisognu di capitale ! Per i dettagli Cliccate QUI

Hè stata creata riunendu trenta tunnellate di petre. Cumu petre cusì pesanti puderanu esse alzate in quellu tempu hè una materia di dibattitu è ​​​​di curiosità oghje. A custruzzione di a Piramide di Cheops hà pigliatu più di vint'anni. Inoltre, sta struttura hè a più antica trà e sette meraviglie. Sta piramide, cum'è l'altri piramidi, hè stata custruita per esse aduprata cum'è a tomba di u faraone. Parechje caratteristiche miraculose è straordinaria di sta piramide sò citati. Ma quantu hè precisa hè una materia di dibattitu. Siccomu l'area induve si trova a piramide hè un desertu, ci hè l'erosione in certi parti. Oghje, hè visitatu da centinaie di millaie di persone ogni annu.


2) GIARDINI PENDENTI DI BABILE (605 a.C. - IRAQ / MESOPOTAMIA)
In e raffigurazioni, sta struttura hè paragunata à un giardinu di più piani. Ci sò acque chì scorrenu, varii è esotici arburi da fruttu in sta struttura. Oghje, e tracce di questu edifiziu sò state cumpletamente cancellate. U mutivu per chì sta struttura hè stata custruita hè cunnisciutu esattamente. Tuttavia, a pussibilità a più forte hè chì u rè fessi un rigalu à a so moglia per prutege lu da u calore di u desertu. I resti di l'opera sò stati ritruvati vicinu à u fiume Eufrate.


Pudete esse interessatu in: Hè pussibule guadagnà soldi in linea? Per leghje fatti scioccanti nantu à guadagnà app di soldi fighjendu l'annunzii Cliccate QUI
Vi dumandate quantu soldi pudete guadagnà per mese solu per ghjucà cù un telefuninu è una cunnessione Internet? Per amparà i ghjochi di fà soldi Cliccate QUI
Vulete amparà modi interessanti è reali di guadagnà soldi in casa? Cumu guadagnà soldi travagliendu da casa? Per amparà Cliccate QUI

3) ZEUS SCULTURA (456 BC - OLYMPIA / GRECIA)
Sta struttura hè stata custruita da Fidia, unu di i scultori impurtanti di u so periodu. L'oru è l'ivori sò stati utilizati in a custruzzione di a statua. A larghezza di a statua hè alta sette metri è alta dodici metri. I resti di l'opera, chì era una volta situata in Istanbul, sò stati trasportati in Parigi per via di u focu, è hè attualmente esibita in un museu in Parigi.

Hè statu fattu in u nome di Zeus in l'Olimpiadi. A statua stessa hè sparita, ma in u 1958 hè stata fatta una scavazione per identificà l'attellu usatu in a custruzzione di a statua. Stu travagliu di scavi hà cuntribuitu à a cunniscenza di u prucessu di creazione di a statua è hà permessu di ricustruisce. Nisuna funzione chì revelava e linee originali di a statua puderia esse truvata per un bellu pezzu.

Cù scuperte più tardi, certe caratteristiche di a statua puderanu esse identificate. L'infurmazione nantu à a Statua di Zeus hè stata ottenuta cù l'aiutu di i ritratti è i rilievi nantu à e muniti di u periodu.


Pudete esse interessatu in: Hè pussibule guadagnà soldi in linea? Per leghje fatti scioccanti nantu à guadagnà app di soldi fighjendu l'annunzii Cliccate QUI
Vi dumandate quantu soldi pudete guadagnà per mese solu per ghjucà cù un telefuninu è una cunnessione Internet? Per amparà i ghjochi di fà soldi Cliccate QUI
Vulete amparà modi interessanti è reali di guadagnà soldi in casa? Cumu guadagnà soldi travagliendu da casa? Per amparà Cliccate QUI

4) SCULTURA RODOS (BC 282 - RODI / GRECIA)
A Statua di Rodi hè stata custruita durante u Regnu Grecu. Hè situatu à l'entrata di l'isula di Rodi è simbulizeghja u putere è a nubiltà. In u risultatu di scavi è di ricerca, hè statu determinatu chì i gammi di a statua eranu nantu à i pilastri.

A so altezza hè stimata à circa trenta-dui metri. U materiale utilizatu in a scultura hè u bronzu. Hè statu fattu da u famosu scultore Khales. In u risultatu di un terrimotu chì hè accadutu à circa 250 aC, u Colossu di Rodi hè statu distruttu cumplettamente è solu e so ruine eranu accessibili da l'isula di Rodi.

I ruvine sò esposti in u museu di l'isula di Rodi. A custruzzione di u Colossu di Rodi cuntinuò per 12 anni è principia in B.C. Hè statu finitu in 282. Duranti l'epica di u Colossu di Rodi, hè stata aduprata per vede à i marinari a terra.

5) ALESSANDRIA LIGHT (BC 290 - ALESSANDRIA / EGITTO)
U Faru di Alessandria hè una di e sette meraviglie di u mondu è si trova in Egittu. Ancu s'ellu hè u più altu trà i fari custruiti in a storia, sfurtunatamenti e so ruine sò oghje sottu à l'acqua. B.C. Hè stata custruita trà u 246-285 è a so custruzzione pigliò quasi quarant'anni. U Faru d'Alessandria hè altu centu trentacinque metri è si compone di trè parti.

Ci hè un specchiu à a cima di a lanterna, chì hè fatta interamente di marmura bianca, è stu specchiu hè fattu di bronzu. In questu modu, u specchiu puderia esse vistu ancu da settanta metri di distanza è guidava i navi chì entravanu è escevanu di u portu. Hè l'unicu travagliu trà e meraviglie di u mondu chì puderia esse usatu in l'Età Antica. Hè statu custruitu nantu à l'isula di Pharos. In più, ci hè una statua di Puseidonu, u diu di i mari, in cima di u bastimentu.



6) Mausoleu d'Alicarnassu (BC. 350 - Bodrum / TURQUIA)

Mausoleu Halicarnassushè cunsideratu cum'è una di e sette maraviglie di u mondu. U Mausoleu Halicarnassus, chì hè un mausoleu, hè statu custruitu aduprendu inseme l'architettura greca è egiziana. L'opera hè situata in u locu chjamatu Halicarnassus in quellu periodu, chì hè u Bodrum d'oghje. Oghje ghjornu, a zona di u mausoleu hè aduprata cum'è museu à l'aria aperta. Pare una casa di tippu interrato.

7) Tempiu di Artemide (BC.550 - EFES / TURQUIA)
U Tempiu d'Artemis, cunnisciutu ancu u Tempiu di Diana, si trova in l'antica cità di Efesu in Izmir. Hè una di e sette meraviglie di u mondu. Ci hè parechje opinioni nantu à a custruzzione di u tempiu. Tutte l'infurmazioni nantu à u tempiu sò ottenute da ciò chì u storicu Plynus conta.

Ellu disse chì u tempiu era 115 metri di longu è 55 metri di larghezza è era fattu quasi interamente di marmura. Ci sò parechje opere d'arti in u tempiu. Si dice in i fonti storichi chì i scultori cuncurrenu per fà a più bella statua.

Siccomu u tempiu hè in un locu impurtante economicamente è geograficamente, hè spessu visitatu da i turisti. Hè stata brusgiata da una persona chjamata Herostratus, chì vulia sparghje u nome à u mondu. Parte di u tempiu sò stati cuntrabandati à l'esteru. Oghje, ùn ci hè Tempiu d'Artemis, ne resta una sola colonna.



Pudete ancu piace questi
cumentu