U 29 U ghjornu di Repubblica

U 29 U ghjornu di Repubblica

29 U countdown per u Giornu di a Repubblica 2017 d'ottobre hà principiatu.
I messaggi di u ghjornu di a republica di l'ottobre 29 sò stati cullati.

U President Recep Tayyip Erdoğan, Primo Ministro Binali Yıldırım, Presidente di u MHP Devlet Bahceli è u presidente CHP Kemal Kılıçdaroğlu, U 29 U ghjornu di Repubblica messaggio.

I missaghji 29 d'ottobre di u President Recep Tayyip Erdoğan, Primo Ministro Binali Yıldırım, MHP GEnel, Presidente Devlet Bahceli è u presidente CHP Kemal Kılıçdaroğlu sò i seguenti:

ERDOĞAN: “29 OTTOBRI È LA MIRATA DI UNA NAZIONE REALE

In u so missaghju, u presidente Recep Tayyip Erdoğan ha enfatizatu chì a nazione turca celebrava l'anniversariu 94 di a proclamazione di a Republica, un puntu decisivu assai impurtante in a gloriosa storia, orum felicitemu u ghjornu di a Republica per ognuna di i milioni di cittadini residenti in u nostru paese è all'estero.

President Erdogan, u Republic of Turkey; ha insistitu chì per seculi a nazione nobile chì preferisce morre piuttostu ch'è di sacrificà a so libertà è l'onore hè a sposa di a rinascita di e so cendri.

Erd vogliu misericordia è perdonu à i nostri eroi martiri chì sò cascati in terra cum'è un bud per a difesa di a Patria di i Santi per mille anni ında è cuntinuò u so messagiu: taz, commemore cù e condolenze ".

Messaggi di u ghjornu di a Repubblica di 29

U President Erdoğan hà continuatu:



"A NAZIONE TURCHI FAVURTA AL MONDE CHE FAVURBE micca u PRINCIPALITÀ R

U presidente di a Nazione Turca 29 Ottobre 1923 ùn ferà micca più di tempu, nessunu pò intervene in u so propiu destinatu à u mondu sanu cù u sangue è a vita, hà dichjaratu chì u presidente Erdoğan hà dettu: è anu campatu una grande scunfitta in faccia di a so lotta. U spiritu chì hà purtatu a nostra guerra d'indipendenza à a vittoria è hà datu a vita à a nostra Republica hè sempri oghje, appena 94 anni fà.

Mesaj A gloriosa resistenza di a nostra nazione contru à i veterani 15 è i veterani 250 bin 2 hè l'espressione di stu spiritu. Quella notte, e donne è l'omi, i ghjovani è tutti i membri di a nostra nazione, a vuluntà, i valori, a Republica anu acquistatu a prutezzione. 'Caratteru Nnipinnenza' cun tanta nòbbili, semu fieri di essa un membru di una nazione, cum'è miti "si rifirisci a lu postu chi President Erdogan, 'a nazione hè micca a maestria, ci sò servizii' cu lu muttu à essa in u modu più ogni discriminazzioni priscinniri di Turkey disse ghjornu è a notte è u travagliu.

U presidente Erdoğan hà cuntinuatu u so messagiu cum'è: "Per l'ultime 15, e riforme storiche chì avemu implementatu in tutti i settori da a demucrazia à a libertà, u cummerciu, l'investimenti, a salute è a pulitica estera sò a prova più chjara di sta vuluntà. Oghje, la porta di sperenza per tutti i oppressu e lu terrimotu di lu munnu è a Turchia. Questa hè a raghjoni principalu per quessa chì simu u target di organizzazioni terroristi sanguinari. Ùn avemu micca permessu, o ùn permettenu micca, l'allevu assassini cum'è DAESH, PKK, PYD / YPG è FETO per guardassi micca da i nostri miri. Cuntinuemu u nostru caminu in ligna cù i nostri obiettivi 2023, scontri cù i tituli, i loom è i pewni spuntati sopra di noi. "

KILIÇDAROĞLU: I PROBLEMI DI BASE VARONUOSanu FATTO À L'IMPATITU ABRITISCE À U PRINCIPIO DI "LAIC DEMOCRATICO E DI STATU DI LEGGE SOCIAL"

U capu di u CHP Kemal Kılıçdaroğlu, un missaghju di u ghjornu di a republica di l'ottobre 29 hà fattu usà e dichjarazioni chì seguite: "U grande dirigente Mustafa Kemal Ataturk" In particulare in u "Nuldu di i nobili", chì hè statu dettu da a Repubblica, hè statu fondatu cù un spiritu fundatu in dirittu, dirittu è ghjustizia. A basa di stu spiritu hè a Guerra Naziunale di l'Indipendenza, l'espressione di a nostra liberu arbitria è di a so determinazione, a nostra vulintà chì ùn pò esse catena.
29 d'ottobre U protettore di a nostra Repubblica, stabilitu in 1923, hè i nostri ghjovani chì sò liberi da l'idea, a cuscenza e a saggezza chì u Grande Leader Atatürk vuole esse cresciutu senza esse sottu à alcuna separazione o altru. Per questo, i prublemi fundamentali affissati da a nostra Repubblica, chì esprime a sovranità naziunale, saranu vinciuti da u impicciu profunu di tutti i nostri giovani à u principiu di u Statu di u dirittu di a Lege Democratica Siculare è Duminiu Sociale cù l'altru cunduttu.



BAHÇELİ: LA REPUBBLICA È IL SOGGETTO DI STORIA E STORIA
Devlet Bahceli, u capimachja di u Partitu di u Muvimentu Nazionalisimu, hà utilizzatu queste dichjarazioni in a so missione di u ghjornu di a Ripruduzione d'ottobre 29 ch'iddu hà spartutu nant'à u so account di social media, twitter: “In termini di stabilimentu è di salvezza mana è cuntenutu; consecutivi, cumparatori, cè l'altri facenu parte di ogni altru cuncepimentu è parole. Republic of TurkeyHè u premiu è l'ispirazione di a salvezza da l'anni di impurtanza è terribili impurtamentu imposti da un muru di lagnanze. ripublicaùn hè micca una questione di tronu è curone; storia è fortuna. A storia hà fattu u modu, a fortuna hà riditu in faccia, a Repubblica hè uscita da a sconfitta. A nazione turca hà perseveratu, hà statu pazientatu, hà fattu cumbattimentu, hà datu a vita è u sangue; in fine, hà rimpicciutu a Repubblica da a saga d'indipendenza ch'ellu scrisu. 94 anni fà, ispiratu da un passatu puru è luminosu; Cù u splendore di a fede, a vulintà è a saggezza di u spiritu naziunale, strade difficiles sò state superate è difficiule à esse cumulate. Republic of Turkey per sempre. È micca u traditore, ùn avete nimicu chì avemu u putere di taglià, per prevene. Cumhur pruteggerà a Repubblica. I novi tentativi di l'invasione, i novu attacchi è cunfurazioni ùn superaranu micca i fortificazioni di u muru naziunale da u permissimu di Allah. The Republic of Turkey hè incaricatu di onuri e dignità di a nostra nazione. A Repubblica rimarrà significativa è permanente cun l'esistenza di a volontà naziunale. I salutu i mo santi in 29 u ghjornu di a Ripruducazione d'ottobre.94 u Republic of Turkey. U anniversariuRicurdu u nostru primu Presidente Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i eroi fondatori. In a Lotta Naziunale, anu vogliu ancu a misericordia di Diu à i nostri santi martiri chì anu datu a so vita per a so patria è a nazione in a nostra storia recenti o lontane. "

u Primu Ministru U 29 U ghjornu di Repubblica missaghju

PRIMO MINISTRO: 15 ANNUI DATI DAL 16 APRIL HALKOYLING
Primu Ministru Binali Corbellini, 29 October Republic Day statu usatu la seguenti frase in u missaghju: "Oghje, u Republic of Turkey 94. Celebrandu u nostru anniversariu cù gran voglia. Credu chì l'entusiasmo è l'eccitazioni di tutti i milioni di cittadini 80 sentenu in u so core.
"L'indipendenza di a nazione salverà di novu a determinazione è a determinazione di a nazione" lema, guidata da a lotta d'indipendenza di Gazi Mustafa Kemal, a liberazione di a nostra patria è ghjunghjiti à u scopu di a proclamazione di a Repubblica.


Pudete esse interessatu in: Hè pussibule guadagnà soldi in linea? Per leghje fatti scioccanti nantu à guadagnà app di soldi fighjendu l'annunzii Cliccate QUI
Vi dumandate quantu soldi pudete guadagnà per mese solu per ghjucà cù un telefuninu è una cunnessione Internet? Per amparà i ghjochi di fà soldi Cliccate QUI
Vulete amparà modi interessanti è reali di guadagnà soldi in casa? Cumu guadagnà soldi travagliendu da casa? Per amparà Cliccate QUI

Turkey, dipoi u proclamazione di la Ripùbbrica hannu vinutu un prugressu assai impurtante versu démocratisation è di sviluppu, è oghje hè diventatu un paese rispittatu in u mondu mudernu. Cuntinuemu u so prugressu da sapianu li vari sfide, Anni 94, u Republic of Turkey, oghje, un ecunumia crescente, forti, a demucrazia, duminiu di l 'identità lege, u so ingagiamentu è epopea principled chì i valori umani di basi sò à mezu à la testa chê putiri a lu munnu. In u mumentu di a stabilità demucratica, i vantaghji truvati in l'ultimi anni 15 sò rinforzati da u referendum di aprile di 16. 16 In aprile, a decisione naziunale hà fornitu una grande opportunità di riflette a volontà naziunale in modu cusì evidenti è di mette in pratica in tuttu u statutu di dirittu.

29 Celebration Day Republic of October Republic and Greeting Quotes and Messages

29 OCTOBER REPUBLIC DAY MESSAGGI LYRICS - CURATTIVA A LARGA

Avemu fattu a corona nantu à a nostra libertà impinnibile libertà, vittoria avemu scrittu à a nostra Republic Republic ... Happy 29 October Republic Day!

Tuttu u me desideru hè per quelli chì ùn anu nemmene sapè ciò chì u cuncettu di a Repubblica hè questu annu; Insegnate qualcosa à nome di a Repubblica. Felice ghjornu di a Repubblica ...

Mi piacerebbe esprimu chì hè pussibule per noi di ghjunghje gli obiettivi di a nostra Repubblica in a filosofia fundatrice. Cù sti sentimenti, a nostra nazione U 29 U ghjornu di RepubblicaHo ricordu tutti i nostri martiri è veterani cù pietà è ringraziamentu.

Stu ghjornu storicu hè u ghjornu chì ci impeghja sempre più forte nantu à i nostri valori cumuni chì ponenu noi chì siamo. ognunu Ripubblica felice compleanno ...

Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u fondatore di a nostra republica, ricorda i nostri surdati di fratelli è santo martiri cun misericordia è i nostri veterani di u nostru eroe cun gratitudine è ringraziu; Mi congratulo cù u ghjornu di a Repubblica di tutti i nostri cittadini è a nostra nazione.

29 Happy Day October Republic! Chì un Turk felice!

Indipendentemente da a so origine etnica, a Repubblica hà riunitu tutti i so cittadini in u ventu di a nazione turca.

94 di a nostra republica. In questi ghjorni celebremu l'annu, cun grande speranza, fede è determinazione per camminà à l'avvene cù determinazione è brama. "Felice Ghjornu di a Republica"

29 ghjornu di a Ripruduzione d'ottobre cù a speranza chì l'entusiasmu di a nostra nazione viva profondamente ...



Pudete ancu piace questi
cumentu