PIAZI PER VISITÀ IN BURSA

PIAZI PER VISITÀ IN BURSA

Nature, la storia e l 'industria di fin'à 3 milioni cù una cità chì ghjunse à esse un casu di curcari hè u quartu di a cità più pupulata in Turchia cù una pupulazione.
Benchì Osman Bey, che fu u fondatore di l'Impero Ottomano, fu assediatu durante u regnu di u figliolu Orhan Bey, a cità era a prima capitale di l'statu. A cità, cunquistata in 1326 è stata a capitale finu à 1365, cuntene sempre l'opere fatte da tandu.

Grande Moschea

A moschea, chì era stata valutata da Evliya Çelebi cum'è a 'Santa Sofia di Bursa', hè stata custruita da Yıldırım Bayezid trà 1396 è 1399. A moschea di Atatürk Street hè unu di l'esempii più impurtanti di l'architettura di moschee à parechje legge.
In l'internu di a moschea, chì hè cupartu da a cupola di quasi dimensioni 20, 19. 2 di u 19u seculu. 20 cù a mità. 200 intornu à u principiu di u seculu cumpletu da maestri caligrafia è graffiti.

Moschea Verde è Tomba Verde

A moschea verde, chì dà u so nome à u quartiere, è a tomba verde in u giardinu sò un altru puntu da visità in a cità. Hè decoru cù prudutti artighjanali cum'è marmura, legnu è tile. Mentri a moschea hè stata custruita in 1419, a tomba hè stata custruita in 1921. Tutti i mura di a tomba ottagonale custruita da u sultanu Mehmet Çelebi sò cuparti di tile. Questa mostra chì hè l'unicu esempiu di l'architettura otomana. Ci sò ottu tombe appartenendu à Mehmet Çelebi è a so famiglia.

Koza Han

III. L'architettu di Bayezid Abdul ula bin Pulat Shah custruitu da l'osteria hè un puntu di shopping famosu per i prudutti tessili. A sala 95 hè inoltre casa di a vendita di prudutti di sita.

Tombe di Osman Gazi è Orhan Gazi

E duie tombe sò situate in u stessu giardinu in Tophane. Custruita sulla cappella di un monasteru bizantinu cunnisciutu cum'è Gümüşlü Kümbet, ci sò un totale di cisterne 15 nella tomba di Osman Bey. Dentru a Tomba di Orhan Gazi, ellu, a so moglia, i sepuli di i so figlioli, è ancu Yıldırım Bayezid è II. Ci sò ancu e tombe di i figlioli di Bayezid. 19. I tombe, chì eranu distrutte da u focu è u terrimotu in u 16u seculu, sò stati restaurati da u sultanu Abdulaziz nantu à u 1863 è anu sopravvutu finu à oghje ghjornu.

Complex Muradiye

Per cuntribuisce à u sviluppu di a cità II. Hè stata custruita annantu à 1425 - 1426 per ordine di Murat. Include moschee, bagni turchi, madrasah è imaret. II. Murad era u sicondu puntu più grande induve i palazzi eranu sepultati dopu à Istanbul cù a tomba induve 12 tomba hè stata aghjunta. A madrasah, chì hè composta di stanze 16, hè attualmente un centru di diagnosi di cancru è un hammam hè una facilità per i citadini cun disabilità.

Ponte di Irgandi

3 hè unu di u ponte più famosu di u mondu. Haci Muslihiddin'in 1442'da custruitu da Timurtaş'a. Eppuru chì u 31 originale hà una buttrega, 1949 hè ora cun béton rinforzatu per via di a so distruzzione per terrimoti è occupazioni greche.

Emir Sultan Moschea è Complex

Dopu chì Mehmet Çelebi hà cullatu in u tronu, Hundi Fatma Hatun, a figliola di Yıldırım Bayezid, l'avè custruitu per nome di u so maritu. U so tettu hè supportatu da una puliera ottagonale è coperta cù una cupola. A struttura rettangulare si compone di legnu è tile. Ci sò tombe di Emir Sultan è a so famiglia accantu à a moschea è a tomba restaurata in 1868. Ci hè ancu un hammam in u cumplessu.

Parcu botanicu di cipolla

Ogni annu accoglie u Festival Internaziunale di Tulipani. Hè statu apertu à 1998 per prutegge a Pianura Bursa. U parcu, chì si trova in i terreni 400 di terra, hà giardini cuncettuali cume u Giardinu Giapponese, u Giardinu Inglese è u Giardinu Francese, è ancu edifici storichi cum'è Pool House, Double Vented House.

Zoo di a cipolla

U zoo, chì era apertu in 1998 è situatu à fiancu à u parcu botanicu, cuntene sferenti tippi d'animali 67. È per i visitatori più ghjovani ci hè un 'paese per i zitelli'.

Zona di Khans è Grand Bazar

Hè un centru cummerciale impurtante. Ci sò spots cum'è Pirinç Han, Emir Han, Geyve Han, Fidan Han è Tuzhan.

Castellu di Bursa (Porta di Sultanate)

AC da i bittiniani. 1. seculu. A struttura militare, usata attivamente in i periodi romani è bizantini, era sustinuta da e direttive di Orhan Gazi à traversu i boschi quadrati 3 in u periodu ottomanu. Eppuru sò visibili resti di l'epica rumana. Eppuru chì 5 hà avutu prima una porta, i grazi è l'archi tondi sò ora dispunibili.

Museu di Arte Islamica Turca (YeÅŸil Madrasa)

Dopu a custruzzione di a moschea verde, u Sultaniye Madrasah, situatu à l'ouest di a moschea è adupratu cum'è museu d'Archeologia in l'embiche di 1930 - 1972, hà statu cum'è museu di l'Arte Islamica Turca da 1975. 12. è 20. U seculu hè cumpostu da opere.

Museo di a città di Bursa

L'edificiu, chì hè statu un anticu palazzu, funziona cum'è Bursa City Museum da 2004.
In 1926, u museu Ekrem Hakkı Ayverdi mostra a statua di cera di u sultanu ottomanu 6 è i cambiamenti chì a cità hà patitu durante a storia annuale di 7000.

Museu di TofaÅŸ Anatolian Cars

Concept porta la distinzioni di essendu a prima è solu termini in Turchia. Hè statu apertu annantu à 2002 cù i cuntributi finanziarii di a Fundazione Koç. A zona di u museu si trova in una antica fabbrica di seta. Ùn ci hè una mostra cronologica da e carriere di cavalli à i veiculi d'oghje.
Tofaş Art Gallery accoglie i visitatori in u Umurbey Hamam datatu 2600, in u scopu di u museu induve 1430 carri annuali hè ancu affissatu.

Museo Archeologicu di Bursa

Finu à 1972, u liceu di i zitelli è u Madrasah Green hà ricevutu i visitori. E dopu à 1972, u museu si trova nantu à a zona di metru quadru 3500, in u Parcu di a Cultura Reşat Oya è cuntene resti fossili di 15 milioni d'anni fà.

Torre di Clock Tophane

Hè stata custruita durante u regnu di Sultan Abdulaziz. Ma 20. 4 hè statu custruitu cù l'usu di 33 magazzini è a petra tagliata. Ogni faccia hà un clock. XNUMX hà una altezza di metri. Hè attualmente adupratu com'è chjardu di u focu.

Museu di a Casa di Donatore

Hè stata custruita cum'è lodge di caccia per u sultanu Abdülmecit in 1844.

Museu di a Casa Ottumana

17. seculu accoglie i visitori di un palazzu custruitu. U museu multi-pianta 3 dispone di artigianali per a casa, porcellana è legnu.

Balibey Han

18. seculu, u figliolu di un statista, Nigza Sancak Bey Hamza Bey hè statu custruitu. Hè u primu osteria 3 in l'Imperu Ottumanu. Ci hè una stanza 64. 20. À a mità di u 18u seculu, hè stata aduprata cum'è refuggiu è più tardi cum'è cafettu è ritruvatu è operatu cum'è storia di 2009 è Baza di Artigiani Tradiziunali.
18. Balibey Han, custruitu da u figliolu di Hamza Bey, u Sanjak Bey di Niğbolu, unu di i statisti più importanti di u 19u seculu, hè u primu osteria 3 di l'Imperu Ottomanu. L'edifiziu hè statu custruitu per furnisce una renta per a moschea è l'imaret in Yenişehir.Hà una stanza 64.

Museo di Karagöz

2007 hè apertu à i visitatori.
Uluumay Museum di Ottomane Vestiti Populari è Gioielli
Hè stata aperta à i visitatori da 2004. A cullizzioni chì Esat Uluumay hà recullatu durante l'annu 45 hè in mostra. Hè u primu museu d'etnografia in cità. U vestitu 70 è i pezzi 400 includenu ghjuvelli. Ci hè un Giardinu di Tè Ottomanu.

Cumalikizik

In più di a so creazione durante u regnu di Orhan Bey, ci sò esempi magnifichi di l'architettura civile ottomana. A maiò parte di e case 270 custruite cù l'usu di u legnu, di u mudele è di a runa in u paese sò sempre aduprati attivamente.

Uludag

A stazione di sci, chjamata u monacu da i lucali, hè situata annantu à a muntagna alta 2.543 è hà assai stanzi. In particulare per u periodu d'invernu u turismu di schi aspetta i so visitori.

Mudanya

Storia aC 8. seculu, è hè stata fundata da i culunisti ionici. Hè a casa di u Quartiere Grecu è di parechji edifici storichi. Attrazioni lucali include a Chiesa Apostoloi è u Bagnu Hasanpasa.

Tirilye

In più di u paese di pescadori, u novu nome Zeytinbağı hè statu stabilitu da i Grechi. Cù a pesca, a pruduzzione oliva è l'oliu hè assai avanzatu. Hè chjamata a Casa Dundar è a Chjesa di San Yuannes. Chjesa Stephanos è Scuola di Pietra sò trà l'architetti impurtanti di a regione.

fisherwoman

Hè situata annantu à Ulubatgölü è BC. 6. seculu hè un centru di sistemazione in u Regnu di Apollu.

Arbulu à Planu İnkaya

600 hè un arbre à i pedi di Uludağ.
Sì avete bisognu à guardà à altri posti à visità in a cità; Yıldırım Mosque and Complex, Moschea and Complex Hüdavendigar, Kültürpark, Hüsnü Züber House, Gökdere Madrasa, Seyyid Usul Culture Centre, Karabaş-ı Veli Dergah, Çakırağa Bath, Bath Çekirge, Ördekli Bath Bath Centre Centre, Centre Culturel Bath Casa Atatürk, Kültürpark, Sinagoga Geruş, Chiesa Francesa, Oylat Hot Springs, Moschea Üftade, Statua di Pietre Galleggianti, Grotta di Oylat, Cascata di Oylat. Inoltre, ci sò posti per visità tali posti cum'è Hünkar Pavilion, İznik, Saitabat Waterfall, Misi Village, Suuçtu Waterfall, Cable Car, Saitabat Village, Paradise Bay, Küreklidere Waterfall.



Pudete ancu piace questi
cumentu