MALATTI INFECTIZI IN I CHILDREN

MALATTI INFECTIZI IN I CHILDREN

Morbillo, parotite, varicella è malatie simili sò largamente cunsiderate cum'è malatie zitelline. Oltre à esse contagiosi in generale, l'individui chì ùn hè micca statu vaccinatu pò ottene unu o più d'elli mentre sò sempre in zitillina. Queste malatie maglia in a zitiddina ùn devenu micca esse sottovalutate. Situazioni gravi ponu esse incontrate secondu e varie complicazioni chì ponu accade. Tuttavia, ci sò vaccini efficaci per parechje di queste malatie, chì sò cumuni in questu periodu.



Morbellu; Succede à causa di l'infezione infettiva è rash di e vie respiratorie causata da virus. Hè una malattia chì si vede di solitu à a fine di u periodu invernale è in primavera. Ancu se hè una malattia cumuna in adulti, pò esse più periculosa è mortale quandu si vede in i zitelli. Ancu se a malattia pò esse trasmessa da sputum o cuntattu di saliva, hè generalmente trasmessa trà e persone per mezu di gocce d'aria. Si pò sparghje in l'ambiente per via di starnutisce o tossisce a persona infetta. U periodu di incubazione di a malatia in u corpu dura una media di 10 - 14 ghjorni. Stu prucessu si riferisce à u periodu trà i sintomi di a malattia dopu chì i germi chì causanu a malattia entrinu in u corpu. U periodu quandu a malattia hè più contagiosa include u periodu di 2 ghjorni prima chì i sintomi apparsu è u periodu di 4 ghjorni dopu à l'iniziu di l'eruzione.

À i sintomi di a malatia; A lagnanza a più cumuna hè a frebba. I sintomi cume a tosse, u nasu chì cola o un'infezzione in l'ochji sò altri sintomi vistu in più di a frebba. I sintomi di a malatia cumincianu à apparisce 9 à 11 ghjorni dopu chì u virus entri in u corpu. Ochji acquosi è gonfiore di e palpebre, sensibilità à a luce, starnutimenti, varie eruzioni cutanee in u corpu è dolore in u corpu sò trà l'altri sintomi di a malattia. Ùn ci hè micca una droga specifica in u trattamentu di a malatia.

Rubella; Hè un tipu contagiosu di infezioni virali. Hè assai raru chì a malatia sia vista in adulti. Cum'è cù u morbillo, u trattamentu hè applicatu secondu i sintomi. I sintomi di a malatia ponu varià secondu u zitellu. Tuttavia, i sintomi ùn cambianu micca secondu ogni paziente è lagnanze simili ponu esse viste. Si vedenu febbre, nasu chì cola, tosse è sintomi simuli à l'influenza. Inoltre, gonfiore è dolore si ponu vede in i nodi linfatichi. E rash tipiche chjuche è lucenti si vedenu ancu in a malatia.

Otorne; Un tipu d'infezzione virale, a malattia affetta specificamente e ghiandole parotidi. Queste ghiandole si riferenu à e ghiandole salivari situate in fronte di l'arechje. A malatia pò influenzà entrambe e ghiandole è solu una. A malatia, chì ùn hà micca un trattamentu speciale, pò esse trasmessa à a persona per saliva o sputum è modi simili. Per via di u virus chì và versu e vie respiratorie, face gonfà queste ghiandole. Pò esse cuntagiosu per 15 ghjorni prima di i sintomi di a malattia, chì hè contagiosa per 7 ghjorni, è finu à 8 ghjorni dopu à l'iniziu di u virus. Ancu se i sintomi di a malatia sò lievi, cumincianu à apparisce 2 à 3 settimane dopu chì a persona sia esposta à u virus. Mostra sintomi cume febbre, mal di testa è dolori musculari, debolezza è fatica, diminuzione di l'appetitu, nausea, dolori articulari, bocca secca. L'antibiotici sò efficace per u trattamentu di a malatia.

Varicella; U virus chì causa a malattia, chì si manifesta cù eruzioni cutanee in forma di vesciche piene di liquidu, pò causà varicella è zoster. Dopu un periodu d'incubazione di 2 à 3 settimane dopu chì u virus entri in u corpu, a debulezza, a fatigue, a frebba si vedenu per mezu di eruzioni cutanee piene di fluidu. A frebba avanza pocu in u primu periodu. In casu chì e bolle in questione sianu scuppiate, ci sò tracce lasciate in questi punti. A causa di a varicella hè basata annantu à qualchì tippu d'infezzione. A diffusione di a malatia si face più spessu durante u periodu di rash pieni di fluidi. L'apparizione di a malatia in l'adulti si riferisce à una cundizione rara. Ancu s'ellu ùn hè micca trattamentu antibioticu in a malattia, pò esse adupratu per minimizà u risicu di infezioni batteriche per via di u so cursu severu in adulti. Siccomu a malatia hè basata annantu à u virus, u prucessu di trattamentu hè continuatu secondu i sintomi di a malatia. Per riduce a prurite di l'eruzione durante u prucessu di a malatia, piglià una doccia cù acqua calda rilassa a persona. È mantene u paziente in ambienti freschi hà un postu impurtante in termini di rilassamentu di u paziente.



Pudete ancu piace questi
cumentu