Drittijiet Umani

QUAL È U CONCEPTE DELLA DIRITTA?
U cuncettu di dirittu hè un cuncettu legittimu è generalmente accettatu suciale contr'à qualcosa o una persona basata nantu à valori morali o normattivi. Per definisce stu cuncettu in termini generale; a summa di l'interessi prutetti da a lege.



QUAL HÈ I Drittijiet Umani?

Incarnà tutta l'umanità piuttostu cà una sola sucietà. Spressa chì l'essere umanu deve esse datu certi diritti perchè sò umani. In altre parolle, religione, razza, sessu, età, credenza, origine etnica, cum'è a mancanza di tutti i diritti umani sò datu à tutti i diritti umani. Questa hè a tavola 3 interrelata di diritti umani fundamentali. Chisti sunnu: per prevene l'injustizia, per prutegge è per aiutà quelli chì sò esposti à l'inghjustizia. Diritti umani; Sò i diritti di basa chì l'individui anu è duverebbe avè da u mumentu chì sò nati è i diritti chì l'individui ponu prutegge i so interessi individuali è suciali.
I diritti umani esprimenu e cundizioni necessarii per a prutezzione di a dignità umana è di i valori umani è di vive umanamente. Diritti umani; puliticu, legislativu, libertà, credenza, cumunicazione, persunalità, non tortura, citatinanza, libertà di spressione. In più di sti diritti, anu diritti cum'è i salarii ghjusti, u sindicatu, i servizii di salute, a qualità di vita, a migliurà di sè stessu è a non discriminazione. I diritti umani basi includenu a pruibizione di a tortura è i maltrattamenti è a pruibizione di a discriminazione. Dritti cum'è l'esclavità è u travagliu forzatu, u dirittu à una famiglia è u dirittu à una vita ghjusta. Hè accettatu chì tutte e persone sò uguali in termini di diritti, dignità è uguali in libertà.
I diritti umani basi sò diritti universali prutetti da i sistemi ghjuridichi. Sò i diritti chì hè necessariu per e persone per sopravvivere. Questi diritti sò necessarii per e persone per risponde à i so bisogni suciali è persunali.
I diritti umani cum'è basa; vita, educazione, ambiente propiu, salute, abitazione, nutrizione, prutezzione, immunità persunale, cumunicazione, religione è cuscenza, pruprietà, privacy, petizione, tassazione, cittadinanza è diritti di sceglie è esse elettu.
Hè pussibule dividisce u cuncettu di i diritti umani in trè fasi. U primu hè a prima generazione di i diritti umani. In questu cuntestu, i diritti umani; liberu è uguali. A nazione hè l'origine di a sovranità. E persone anu parechji diritti naturali. Quessi diritti naturali sò; libertà, prupietà, sicurità. E solu l'azzioni nocive ponu esse pruibite. In novu, ogni essere umanu hè innocente finu à chì sia pruvatu culpabilmente. A naziunalizazione, a lingua naziunale, a cultura è l'adopzione di u statu sò ancu in questu periodu. Diritti umani di a seconda generazione; si copre i diritti ecunomichi, suciali è culturali, sfarente di a prima generazione. In particulare, a seconda generazione di diritti hà cuminciatu à emerge dopu à a rivoluzione di 17 Ottobre. I diritti di a seconda generazione includenu u dirittu di a persona à determinà u so avvene. Finalmente, a terza generazione di diritti umani hè inclusa in a Cunvenzione Europea di i Diritti umani. Cum'è a 1987, a Corte Europea di Diritti Umani hè stata attribuita diritti d'applicazione individuali. In più di e prime dui generazioni di diritti umani di terza generazione, hè necessariu guardà à i diritti cuparti. Quandu guardemu questi diritti, vivendu in un ambiente pacificu, assicurendu l'attuale di u dirittu, guvernendu secondu e esigenze di l'usu di dirittu, u stabilimentu di l'uguaglianza trà l'omi è e donne, vivono in un ambiente sanu, u rispettu di i diritti di i zitelli, a lingua, a cultura, cum'è i diritti di diritti cum'è i diritti di diritti cum'è u dirittu à a decentralizazione. si copre.
Per vede i documenti chì formanu a basa di i diritti umani; 10 Dicembre A Dichjarazione Universale di i Diritti Umani di 1948 è 04 custituisce a Cunvenzione Europea di i Diritti Umani di 1950 di Novembre. Turkey hè firmatu stu scontru xnumx't è hè divintatu una parte di ligislazzioni casanu.

LIMITAZIONE DI Drittijiet è Libertà FUNDAMENTALI

Unu di i punti chì ponu esse citati circa i diritti umani hè a quistione ligata à a limitazione di diritti fundamentali è libertà. Prima di tuttu, ùn si ponu fà alcuna restrizione è cambiamenti à a pruibizione di a tortura. In listessu tempu, i principii di l'esclavità, u travagliu forzatu è a legalità di e penalità, ancu in casi di guerra o di statu d'emergenza, sò ricunnisciuti com'è diritti senza limiti. À u puntu induve a limitazione deve esse fatta, u principiu di ste limitazioni duverebbe esse legale. E se i fatturi chì causanu a restrizione scumparanu, e so limitazioni sò da esse eliminati.

Dichjarazione di Drittijiet Umani

Dopu a dichjarazione di 10 da l'Assemblea Generale di e Nazioni Uniti u 1948 di Dicembre, 6 Aprile 1969 emise a Dichjarazione Universale di Diritti Umani dopu a decisione di u Cunsigliu di i Ministri. È a dichjarazione A dichjarazione cumposta da l'articulu 30 copre in fondu chì ogni persona hè uguali. In questu cuntestu, copre u trattamentu uguale di tutte e persone indipendentamente da lingua, religione, razza, latinaghju, cultura è età.

ORGANIZZAZIONI CHE TRAVERSE SU Drittijiet Umani

I diritti umani operanu in modu di prutezzione, mantenimentu è cuncessione di l'esistenza di sti diritti à tutti. Ghjudicà da sti urganisazioni; Amnistia Internaziunale, Human Rights Watch, Cummissione Internaziunale di Avvocati, Pen Club Internaziunale, Cumitatu di a Croce Rossa Internaziunale, Unione Internaziunale per i Diritti Umani.

I DRITTI IN TURQUÍA

Cù riguardu à i dritti di a nostru paese si hè dinù statu dettu chi la Custituzioni di lu Republic of Turkey in 1982 hè chì rispetta di liggi di li diritti umani. U primu passu fattu dopu a firma di stu documentu in 1954 5 Dicembre 1990 hà pigliatu a legge 3686. In pràtica, una Cummissione di Revisione di Drittijiet Umani hè stata creata in u TGNA. Quandu si tratta di 1991, u Ministru di u Statu hè stata assignatu à u monitoraghju è à a coordinazione di i diritti umani. Nantu à 1993, l'Organizazione di i Diritti Umani hè stata creata cun u Decrettu-Legge. Tuttavia, a causa di l'annullamentu da a Corte Costituziunale, hè diventata invalida. Dopu, nantu à 1994, u Cunsultante Chief di Diritti Umani è u Cunsigliu Supremu di u Cunsumessu per i Drittijiet Umani è a abolizione di stu cunsigliu hè statu creatu.
Nantu à l'aprili 1997, a Circula Primaria Ministeriale emessa, u Cunsigliu Supremo di i Diritti Umani hè statu furmatu. Dopu issi sviluppi, u Cumitatu 4 in a Década di l'Educazione in i Diritti Umani in u ghjugnu 1998; Stituita dopu a publicazione in u Gazzetta Ufficiale. Per l'annu 2000, Cunsiglii Pruvinciali è U Distrittu di i Diritti Umani sò stati creati.
I Cunsiglii Provinciali è Distrettu di i Diritti Umani sò stati stabiliti cun u Regulamentu publicatu in u Gazzetta Ufficiale datatu di u Novembre 2 è numeratu 2000 per assicurà a prutezzione di i Diritti Umani è per prevene viulazioni. Inoltre, e unità di diritti umani sò state stabilite in diverse istituzioni è organizzazioni. In quantu à 24218, a Presidenza di i Diritti Umani hè stata stabilita in e principali unità di serviziu in l'urganizazione centrale di Barbakan. In l'articuli addiziunali di sta legge, a stituzione di u Cunsigliu Supremo di i Diritti Umani è u Cunsigliu di Cunsigliu di Diritti Umani hè statu regulata. Sò state create allegazioni nantu à Violazione di Diritti Umani.



Pudete ancu piace questi
cumentu