Quale hè Nasreddin Hoca, Vita di Nasreddin Hoca, Testi

L'umoriu hè unu di i maestri più impurtanti in a literatura. Parechji di e so opere da u passatu à l'oghje mantenenu sempre u listessu valore. Nasreddin Hodja hè natu in 1208 in u distrittu di Sivrihisar in Eskişehir. E so storie è scherzi ùn sò micca solu elementi umoristichi; cuntene ancu satira è pinsamenti impurtanti.



Quale hè Nasreddin Hoca, Informazioni nantu à a so vita

Nasreddin Hodja hè unu di i saggi impurtanti in u so campu accettatu da a literatura turca. In più di chì u babbu era imam, era ancu imam, mufti, ghjudice è maestru. Hà una educazione assai bona. Cum'è avà, era assai amatu, rispettatu è fidatu in u so tempu. Pudemu testimone chì questu hè veru in parechje di e so storie. Hà trattatu l'aspetti boni è cattivi di a sucietà in a quale hà campatu cusì bè; Pudemu dà un esempiu di parechje di e so storie chì si adattanu ancu à a situazione attuale. In generale, hà avanzatu attraversu temi cum'è quartieru, ghjustizia, famiglia, spartera è amicizia. Hè pussibule amparà una lezzione da guasi ogni travagliu. Si distingue da parechji altri scrittori cù u so stile unicu.

A Storia di vita di Nasreddin Hodja

Nasreddin Hodja hè natu in u 1208 in Sivrihisar, cum'è dichjaratu sopra. U so babbu hè Imam Abdullah Bey, chì tuttu u paese cunnosce. Nasreddin Hodja hà ancu un impattu annantu à a furmazione chì hà ricevutu. A so mamma hè Sıdıka Hatun. In più d'esse un imam di paese è un mufti, hè un eruditu chì insegna in a madrasa induve hè statu educatu. Tuttavia, hà ancu servitu cum'è ghjudice. Hè sempre statu una persona amata è rispettata in a so sucietà. Per via di e so determinazioni currette è di a so riparazione, hà tramindui infurmatu quelli chì u circondavanu è li facianu ride. Parechji di i so scherzi sò stati trasmessi à u listessu modu da tandu è mantene sempre u listessu messagiu. In più di sta caratteristica specifica, hè un eruditu chì hè statu a basa di parechje ricerche cù i so risultati oghje. Dopu tuttu sta vita literaria, amare è bona, hè mortu in Akşehir in u 1284. Akşehir hà ancu una grande statua è una tomba cù assai visitatori in ogni periodu per commemorallu. E so opere, invece, conservanu a so impurtanza oghje, cum'è in ogni periodu.

Lingua Letteratura di Nasreddin Hodja

Nasreddin Hodja hà preferitu un stile direttu è orientatu à i messaghji in e so opere. Per questa ragione, a lingua literaria ch'ellu adopra hè luntana da l'ornamentu, chjara è semplice. Esprime direttamente a storia è u caratteru ch'ellu conta, ùn face micca cumenti indiretti. Hà dinò un stile letterariu unicu è distintivu. In questu modu, hè stata spugliata di u periodu è i so effetti sò sopravvissuti finu à oghje. In tutte l'opere di Nasreddin Hodja ci sò inferenze cum'è lezioni. Ùn sarebbe micca sbagliatu di dì chì a frasa "fassi pensà ridendu" hè trasferita da Nasreddin Hodja à oghje. Perchè, in guasi tutte e so opere, include elementi umoristici è cunclusioni chì affruntanu i fatti è à volte ancu li scumudanu. Cusì hè un eruditu chì hà incuraghjitu a ghjente à pensà di u megliu modu pussibule. Hè ancu pussibule di dì chì hè una lingua di cumunicazione / storia assai chjara per via di a so apertura. Per via di u so stile di successu è di a lingua ch'ellu usa, e so opere sò cusì impurtanti chì sò dispunibili in parechji paesi è lingue strangere.

A Personalità di Nasreddin Hodja

Ancu s'ellu ignoremu l'opere di Nasreddin Hodja, saria abbastanza currettu di dì chì una di e caratteristiche più impurtanti hè a ghjustizia. Era ghjusta à tutti durante u so tempu cum'è ghjudice è in altri tempi di a so vita, vulendu chì tutti fussinu pagà a stessa impurtanza. In parechji paragrafi vedemu cumu dà a prospettiva d'esse ghjusta.
Avè una parte di istruttore hà ancu influenzatu positivamente sia ellu sia e persone intornu à ellu. Nasreddin Hodja era qualchissia chì hà datu impurtanza à quelli chì ùn avianu micca cunniscenza è l'hà trasferitu à quelli chì avianu bisognu. Ancu s'ellu ci hè un latu sarcasticu in i so scherzi, si dice sempre chì hà un stile educatu è unicu. Cum'è in e so anecdote, ogni volta ch'ellu vede qualchì difettu in u funziunamentu di un locu o in e relazioni di quelli chì u circondanu, a dice in una lingua dolce è umoristica. Hè cusì chì pudemu capisce chì l'altra persona hè qualchissia chì pò spinghje si à interrugassi. Cumu si pò vede da e so storie, era una persona chì hà datu impurtanza à i cuncetti di amicizia, cumpagnia è quartieru. A so capacità di analizà e persone assai bè è di trasmette li hè stata una fonte d'ispirazione per parechji studii sociologichi oghje. Altri tratti di personalità chì venenu in mente prima sò forse i più impurtanti; u so ingeniu, franchezza è benevolenza.

Opere Impurtanti di Nasreddin Hodja

Un impurtante maestru di l'umorizazione, Nasreddin Hodja hè cunnisciutu per i so cumunu è anecdoti di a storia. Ancu duvete sente u tìtulu di u paràgrafu, ci sò parechji esempi incrustati in mente chì vi ricordate u cuntenutu. Prima venite à mente;
- E s’ellu face?
- Kazan hà partitu
- U ladru ùn ci hè crimine
- Ver Kaftan Al Saddle
- Quilt is Over A lotta hè finita
- Ricordi
- Miere è Aceto
- U sonu di Akçenin
Hà parechje opere cunnisciute in forma di Cavalcà un sumere. Saria currettu di dì chì ci sò centinaie di opere di Nasreddin Hodja chì sò sopravvissuti. In più di l'opere cunnisciute, ci sò aneddoti impurtanti chì guasi tutti ùn sanu micca. L'opere ùn perderanu mai a so impurtanza per via di a lingua aduprata in e so opere, u significatu di i messaghji, a so chiarezza è apertura, è parechje altre caratteristiche chì incuraghjenu a ghjente à pensà. Ci sò parechje versioni di ste opere di u maestru chì sò state tradutte in libri. A maiò parte di e stesse opere sò state tradotte in decine di lingue è vendute in parechji paesi à l'estranu.

Caratteristiche di I ghjuculi di Nasreddin Hodja

L'anecdote di Nasreddin Hodja sò parallele à a so persunalità. Se vulete fà ricerche nantu à u caratteru di u maestru, basterà per ammaestrà l'opere di u maestru. Postu ch'ellu trasmette a so vita d'ogni ghjornu è cumune e so osservazioni, e so opere riflettenu a sucietà in quale hè è ellu stessu. Cusì pudete capisce megliu u so puntu di vista, u so pensamentu è u so umore. I primi tratti chjappanti in i so scherzi; Avè una spressione chjara, in un stile chjaru, chjaru, chì tutti ponu capì, luntanu da l'ornamenti. A cumminazione di elementi umoristici è satira pò micca sempre pruduce un bonu risultatu. Ma ci hè un bellu equilibriu in l'opere di Nasreddin Hodja. Mentre ridite, pudete sentite tristu, empatizà o dumandatevi à u stessu tempu. Sò testi letterarii chì incuraghjenu letteralmente u pensamentu è l'interrugazione. Ci hè parechje persone chì ùn ponu micca stabilisce questu equilibriu ancu oghje. Questu hè unu di i motivi principali perchè Nasreddin Hodja detiene sempre un postu impurtante è esemplariu in stu campu. Tuttavia, Nasreddin Hodja si include in guasi tutte l'anecdote, è e so risposte sò sempre astute è intelligenti. Pudemu facilmente capisce a prospettiva, e caratteristiche sociologiche è ideologiche di a sucietà in a quale si trova da l'anecdoti di l'insegnante.

Chì sapè da i ghjucatori veri di Nasreddin Hodja

Comu hè cunnisciutu, l'amore è l'elogiu per Nasreddin Hodja hà cambiatu a forma crescendu più grande cù a so morte. Duranti i seculi, e leggende sò diventate inevitabbile. In fattu, l'accademici anu parechji disaccordi annantu à se Nasreddin Hodja hè una legenda populare. Oghje, u penseru generale hè chì u maestru esiste daveru. Ma cù e leggende, hè obvi chì ci sò assai opere attribuiti à ellu ancu chì ùn hè micca u so. Avemu citatu ch'ellu avia devozione à a religione è à i duveri cum'è l'imam è i mufti. Per quessa, i ghjucari scritti annantu à u bevande o l'alcohol ùn anu micca da ellu. Inoltre, i ghjuculi chì ellu hè attribuitu cum'è un forte, tirannu sò completamente cuntrariu di a personalità di u maestru. E piacè induve u maestru hè citatu cume pura è tontu ùn sò micca un travagliu propiu à u listessu ritmu. Un'altra funzione impurtante è distintiva hè chì e scherzate di u maestru sò brevi, cuncisi è chjaru. Per quessa, pudete nutà chì un travagliu chì dura per longa ùn hè micca da ellu. D’altronde, i studii mostranu chì u stile di u maestru ùn hè mai statu umiliante, insultante è grosse. Ellu hà sempre statu ingenu, intelligente è pessimista, riendu è pensendu. U travagliu cù altre caratteristiche hè probabilmente un pocu di e leggende mintuvate.



Pudete ancu piace questi
cumentu