OĞUZ ATAY E SU FUNZIONI

QUAL hè OĞUZ ATAY?
Oğuz Atay hè un scrittore chì i so libri sò stati u sughjettu di parechje serie è chì e parolle sò assai influenti. Caratteristiche, "Parolle, u mo culinellu, ùn significanu micca alcune" parolle sò cunnisciuti da a maiò parte di a ghjente è sò diventati a lingua. Beh, quantu sapemu Oğuz Atay, chì e parolle pudemu aduprà spessu è simplicemente. Quantu sapemu a vostra vita. Hè discutibile quantu pudemu piglià un grande scrittore cum'è esempiu per noi stessi. Oğuz Atay hà un locu in mente cù u so travagliu chjamatu Ùn si pò tene. È parechji cuntenuti nantu à a so vita ponu esse truvati in questu libru.
OĞUZ ATAY LIFE
Oğuz Atay hè cunnisciutu cum'è u primu autore à travaglià in un stile postmodernu. Oğuz Atay hè diventatu ingegnere perchè u babbu ne vulia tantu è hà principiatu a so carriera di scrittore quandu avia trentacinque anni. Ancu s'ellu ùn hè statu capace di pruduce parechje opere dopu à l'età di trentacinque anni, face parte di i nostri scrittori impurtanti. Ancu se u numeru di i so libri ùn hè micca grande, i so libri sò sempre letti cù l'anni è u numeru di lettori cresce ogni ghjornu. I so libri includevanu assai ironie, analisi interna, interrugazioni, parlate da sè, prublemi di esistenza.
Oğuz Atay hè natu u 12 d'ottobre di u 1934 in Kastamonu İnebolu. Hè un rumanzieru, scrittore di storie è ingegnere in listessu tempu. Oğuz Atay hè statu ritiratu da a so zitiddina è a so introversione u hà purtatu à i libri quandu era zitellu. Oğuz Atay era ancu interessatu à parechji tippi d'arte cù a guida di a so mamma. Hà fattu studii di pittura è caricatura è s'interessa à u teatru durante i so anni di liceu. Ma malgradu tutta sta curiosità d'arte, si hè diplomatu à u dipartimentu di l'ingenieria cù a guida di u babbu.
Durante u so serviziu militare, hà scontru per a prima volta à Vüsat O. Bener è hà guadagnatu un ambiente literariu: hà vistu u scrittore è u pueta Bener cum'è amicu è mentore è si ne hè incontratu spessu.
U babbu di Oğuz Atay, Cemil Bey, era avucatu è à tempu membru di u parlamentu, dunque a so mamma era Muazzez Hanım, un maestru di scola primaria chì era più interessatu da ellu. U so babbu, Cemil Bey, avia un caratteru estremamente seriu è auturitariu, cusì hà sempre pruvatu à allevà u so figliolu cum'ellu vulia. Ùn vulia micca ch'ellu sia interessatu à l'arte o u teatru. Tuttavia, à u cuntrariu di u so babbu, a so mamma Muazzez Hanım era una festa di supportu è di comprensione per u so figliolu.
A so surella Okşan Ögel hè nata qualchì annu dopu, ma Oğuz Atay era ghjelosu di u fratellu è ùn u vulia micca. Ancu hà descrittu u so fratellu cum'è un fasciu.
Sa vie avant la vie scolaire était à Kastamonu. Tuttavia, dopu chì u so babbu hè statu elettu deputatu, si sò trasferiti in Ankara è anu principiatu a Scola Primaria Devrim in u 1940. Oğuz Atay hà iniziatu a scola in a seconda scola perchè a so mamma avia insegnatu prima l'alfabetizzazione. Hà avutu un timidu periodu di scola primaria. Hà cuminciatu à leghje parechji scrittori di letteratura mundiale durante u so periodu di scola secundaria. Hà dichjaratu in una dichjarazione chì i so scrittori preferiti eranu Kafka è Dostoevsky. Durante i so anni di liceu, s'hè interessatu assai à a pittura è u teatru.
Oğuz Atay hè diplomatu à u Ankara College cun una media alta è hà vintu a Facultà di Ingegneria di l'Università Tecnica di Istanbul.
Oğuz Atay hà scontru Turhan Tükel durante a so vita universitaria, è grazie à ellu, hà scontru u marxismu è hà cuminciatu à leghje i libri di persone cum'è Hegel è Lenin.
Doppu essiri lauriatu di l'università, si n'andò in Ankara in Dicembre 1957 à l'armata. Quì hà scontru Cevat Çapan è Vüsat O. Bener. Cù l'inclusione di personalità letterarie, hà cuminciatu à scrive articuli per Sunday Post. Tandu, parsunaghji literarii cum'è Cemal Süreya, Turgut Uyar, Can Yücel è Fethi Naci sustenevanu u Pazar Post.
Vultò in Istanbul dopu a so dimissione in u 1959. Quì hà travagliatu in Denizcilik Bank, Accademia di Ingegneria è Architettura di u Statu di Istanbul. Mentre Oğuz Atay travagliava in Istanbul, Pazar Postası hà continuatu à dà prudutti tramutendu in Istanbul.
Oğuz Atay hà maritatu cù a so amica Fikriye Fatma Güzel in ghjugnu 1961, ch'ellu avia cunnisciutu quandu era in l'ultimu annu di l'università. Dopu un annu, hè nata a so figliola Özge. Tuttavia, stu matrimoniu hè duratu solu sei anni per via di a mancanza di u mondu interiore di Oğuz Atay è di u fattu chì era persu in i libri. Si sò separati in u 1967. Si hè avvicinatu cù l'ex-moglie di u so amicu Sevin Seydi è hà cuminciatu à campà in a stessa casa. Sevin Seydi hè pittore è Oğuz Atay li hà dedicatu i so primi dui libri.
Oğuz Atay si hè graduatu di u Cannot Hold Ones in 1970 è hà incaricatu Vüsat O. Bener, chì era à tempu u so maestru è u so amicu. Ancu se ellu hà vintu u premiu TRT Novel u listessu annu, u so libru publicatu in 1972, purtroppu, ùn hà micca ricevutu abbastanza attenzione. Ma questu libru hè assai apprezzatu è lettu oghje. E parolle di certi persunagi di u libru sò largamente sparte soprattuttu nant'à e rete suciale.
Oğuz Atay hà publicatu Ghjochi Periculosi in u 1973, subitu dopu à Tutunamalanlar. Tuttavia, stu libru ùn hà micca ricevutu abbastanza attenzione cum'è l'Unkill. Oğuz Atay, chì si hè avvicinatu di Pakize Kutlu dopu u so secondu rumanzu, hà fattu u so secondu matrimoniu in u 1974.
In u 1975, u so anzianu prufessore Prof. U Dr. Hà scrittu è publicatu a biografia di Mustafa Inan. Hà scrittu ancu u libru di teatru intitulatu Oyunla Yaşayanlar (Oyunla Yaşayanlar) è u libru di nuvelle Korkuyu Beklerken quist'annu. E so opere sò qualificate di postmoderne. U libru di l'autore intitulatu Action Science hè lasciatu inachevatu è hè amparatu da sti ghjurnali.
Durante questu periodu, hè diventatu abbastanza malatu è hè statu diagnosticatu cù dui tumori in u so cervellu, è u trattamentu hè andatu in Londra è hè statu ammessu à l'Ospedale Atkinson Morley. Unu di i tumori puderia esse eliminatu dopu l'operazioni quì. Dopu u trattamentu in Londra in Turchia è hà vultatu l'ochji à a vita u 13 di Dicembre di u 1977.
Si dice chì Oğuz Atay era cù i so amichi in casa di un amicu u 13 di dicembre, è e so ultime parolle eranu "Ùn ti ralegra, ùn sò micca mortu ancu".
U corpu di Oğuz Atay, chì hè mortu à l'età di quarantaquattru anni, hè in u Martiriu Edirnekapı Sakızağacı. U so libru, chì hè firmatu anni dopu à a so morte, hè statu publicatu in Eylembilim.
Ancu se e so opere ùn anu micca ricevutu abbastanza attenzione in a so vita, l'opere di l'autore sò assai populari oghje è sò publicate parechje volte. Oğuz Atay Literature Products hà cuminciatu à esse datu à u so nome in u 2007 perchè era u primu autore à scrive opere in un stile postmodernu.
OĞUZ ATAY OPERA
1. NON-CONTENITORI
Stu travagliu hè statu publicatu per a prima volta in u 1972. Questu travagliu hè à tempu u primu libru di l'autore è hè mostratu cum'è unu di i primi esempi di a nostra letteratura in un stile postmodernu. I caratteri principali di u libru sò Selim Işık, Turgut Özben è Süleyman Kargı. È si sà chì hà creatu questi persunagi ispirati da e persone di a so vita. In questu travagliu, l'autore descrive a solitudine di l'individuu in a vita moderna di a cità, a so incapacità di seguità a sucietà, è u so stranu stile di vita.
Stu libru di l'autore hè in a lista di i migliori libri. Parla di e lotte di l'amicu di Turgut Özben Selim Işık dopu à u so suicidiu è di u so statu di incapace di mantene a vita. L'autore hà inclusu abbastanza ironia, elementi immaginarii è monologhi interni in u libru. In particulare e cunversazioni di Turgut Özben cù Olric in a so mente sò assai populari oghje è sò aduprate cum'è citazioni di libri.
2. GIOCHI PERICULOSI
U prutagunista di stu rumanzu di l'autore hè Hikmet Benol. In questu libru, l'autore hà datu assai spaziu à i monologhi interni è l'imaghjini, cum'è in quelli chì ùn ponu tene. Hikmet Benol agisce cum'è s'ellu ghjucassi un ghjocu in u libru. Stu libru hè statu ancu adattatu per u teatru.
3. U RUMANU DI UN OMI SCIENTISTU
Stu libru di l'autore hè statu publicatu in u 1975. Hè u primu postu in a lista di i migliori libri di biografia-autobiografia. In u libru, Mustafa Inan diventa un scientistu malgradu a so vita difficile hè statu scrittu in u stilu uriginale di Oğuz Atay.
Altri libri di l'autore sò Living with Games, Aspittendu a paura, Etaphology and Diary.





Pudete ancu piace questi
cumentu