Cuntinenti Tedeschi, Nomi di Cuntinenti Tedeschi

Cari amichi, questu hè u sughjettu chì insegneremu. Cuntinenti tedeschi serà. Cù stu corsu, chì hè unu di i primi argumenti per i principianti à amparà u tedescu, amparerai l'equivalenti tedeschi chì duvete sapè mentre chiacchierate cù persone straniere chì incontrate in diversi paesi o in un ambiente nantu à u so paese è e lingue parlate da elli.



Paesi Tedeschi è Lingue Insegneremu e lezioni chì daremu sottu à a rubrica cume lezioni separate secondu i cuntinenti di i paesi. Vulemu rinfurzà stu corsu mustrendu e dumande chì ponu esse poste nantu à questu sughjettu prima di dà a lista di i nomi di paesi, naziunalità è lingue.

Induve stai?  / Wohnst du?

Vivu in / Ich wohne in ...

Da induve venite? / Woher kommst du?

Vengu da /  Ich komme aus ...



Pudete esse interessatu in: Vulete amparà i modi più faciuli è veloci di guadagnà soldi chì nimu hà mai pensatu? Metodi originali per fà soldi! Inoltre, ùn ci hè bisognu di capitale ! Per i dettagli Cliccate QUI

Elencaremu e parolle impurtanti chì devenu esse cunnisciute nantu à u sughjettu chì tratteremu in sta lezzione è i so significati quì sottu. Per a vostra cunvenzione, vi demu esempi di frasi nantu à e parolle appena amparate chì memoriserete. Pudete ripruduce l'esempi da voi stessu.

Vucabulariu Tedescu   Vale à dì in turcu
mori Welt → le Monde
der Cuntinente → Cuntinente
das land → Paese
more sprache → lingua
more Nationalitat → Milliyet

 

Esempii di Frasi

Der Name unseres Planeten ist Welt. / U nostru pianeta si chjama terra.

Es gibbt 7 Cuntinente in u mondu. / Ci hè 7 cuntinenti in u mondu.

lander sprechen verschiedene Sprachen. / I paesi parlanu lingue diverse.

Jedes Land hà seine eigene Naziunalità. / Ogni paese hà a so naziunalità.


Paesi Tedeschi è Lingue Sottu pudete truvà i nomi di i cuntinenti è i so equivalenti tedeschi-turchi, chì elencaremu separatamente in i nostri corsi in corsu.

Cuntinenti tedeschi
Tedescu Việt
das asien Asia
das africa Africa
das Nordaamerica America settentrionale
das Sudamerica Sud America
das Antartide Antarctica
das europa Europe
das australianu Australia

Cari amichi, vuleriamu informàvvi nantu à alcuni di i cuntenuti nantu à u nostru situ, fora di u sughjettu di i paesi è e lingue tedesche, ci sò ancu argumenti cum'è i seguenti nantu à u nostru situ, è questi sò argumenti chì i studienti tedeschi devenu cunnosce.

Ùn vi scurdate di verificà e nostre altre lezioni.



Pudete ancu piace questi
cumentu